anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av anaby - 12 mars 2011 12:30

Kan säga att vädret var superbra när jag vaknade imorse!!! SOL och + grader  

Vad mer kan man önska sig??

Klockan var 09.06 när jag satt till häst och skulle börja rida på åkern. Det blev först 4+4 skrittvarv och sedan 4+4 travvarv. Det var mycket mer folk ute och gick dag men T skötte sig superbra!! Var helt klart "värt" att rida honom igår em. Hade igen det idag rejält!! Han var riktigt lugn och fin  Ändå med framåtbjudning utan att vara stressad  

Skrittade av 4+4 varv innan vi skrittade hem...

När vi kom upp på stallplanen var det en bil som vände där och körde ner...T tittade lite men reagerade inte nämnvärt  Lagom och bra "miljöträning" med bil idag för T  

Han var lite svettig idag pga värmen ute  

T fick helmagnetbehandling och lunch medans jag fyllde på höhäcken, bytte till helt nytt vatten i Termobaren och mockade hage + vindskydd. Passade på att skotta "spåret" i hagen när jag ändå mockade hagen.

Sedan hem för att packa, duscha och äta frukost!!!

Nu är vi redo att åka till hotellet på vår "spa-helg"!! Det ska bli så himla härligt  att få ta igen sig och "bara" vara idag, em och ikväll  

Nej, gott folk!! Jag önskar alla en jättebra och trevlig helg!!!

Nu måste jag klä på mig för nu kommer skjutsen!!

Mvh anaby  

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards