anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av anaby - 26 mars 2011 21:56

Jag har jättedålig koll på det här med sommartid  Fick därför en positiv överaskning när jag kom till jobbet ikväll och fick veta att tiden ska "ställas fram" 1 timme inatt  Det innebär att jag jobbar 9 timmar istället för 10 timmar som jag normalt jobbar. Annars har jag nästan varje gång jobbat när man "ställer tillbaka" tiden  Då får man istället jobba 11 timmar...då kan man hålla sig för skratt....

Mvh anaby "nattskata" med något förkortad jobbarnatt inatt  

Av anaby - 26 mars 2011 19:45

Tänkte passa på att tipsa om:


www.sadelportalen.se


Kan nog bli riktigt bra när det kommer mer info 

Mvh anaby  

Av anaby - 26 mars 2011 15:45

Har inte hänt så mycket idag. Har sovit...varit ner till T och enbart gett mat och fyllt på vatten. Var en aning trött efter gårdagens ridtur   Men jag kan ärligt säga att det känns skönt att INTE behöva rida idag  ...ska nu hoppa in i duschen och sedan äta middag. Blir "hemgjord" kycklingburgare för mig  

L-O ska äta pizza med "sin" klass på skolan och sedan kommer de hit för att bada badtunna och basta   Grabbarna var visst väldigt peppade att komma och hälsa på   Det blir nog bra det där!! Jag ska ju åka till jobbet 

Nej, gott folk!!! Nu väntar duschen och sedan middag. Kvällen blir lugn och jag hoppas att jag hinner se Team Lisa i Körslaget innan jag åker till jobbet ikväll!!!

Ha en jättesuperduperbra lördagem och kväll!!!

Mvh anaby  

Av anaby - 26 mars 2011 15:36

Jag har funderat nu till och från hur jag ska göra med mina sadlar. Tycker jättebra om mina passiersadlar  MEN jag kan inte ha för många....Och ibland måste man bara komma till ett beslut. Ändrar jag mig någon gång i framtiden finns det MÅNGA begagnade fina passiersadlar till salu  

Hoppsadeln ska kollas upp först och är den ok kommer jag att sälja den annars kasseras den. Så ev. kommer jag att ha 4 sadlar till salu framöver 

  • 1 dressyrsadel passier
  • 2 hopp, 1 appalosa Venezia 16,5 " och 1 passier 16,5 "
  • 1 bomlös som påminner om Freeform

Mer info kommer om dem sedan..tillsammans med kort och pris.

De jag kommer att behålla är då hoppsadeln T6:an. Dels pga att den är lätt att lyfta och hantera för mig...det kommer att underlätta för min nacke och axlar...men också för att man kan ändra koppjärnet på den   Sedan tror jag att nyförvärvet den bomlösa dressyrsadeln G4:an kommer att funka jättebra för oss och sist har jag  barbackapadden att tillgå   Sedan får det räcka med sadlar för oss!!!

Tror att det kommer att fungera jättebra med dessa sadlar till oss 

Mvh anaby  

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards