anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 12 april 2011

Av anaby - 12 april 2011 18:26

Här kommer 1 filmsnutt från i hoppningen i söndags. T var ju en aning tjurig och envis...så det blev några stopp och tjuriga-ryggningar som dock INTE höll i sig så länge utan jag fick fram honom till slut...Det här  är det bästa "klippet" för dagen och sista rundan vi hoppade.


Nu är det bara att jobba vidare med hand och skänkel under veckan Längtar tills man kan börja använda läderridstövlarna istället för Granninge!!! Skänkelläget blir så mycket bättre av läderridstövlarna 


Mvh anaby  

Av anaby - 12 april 2011 15:47

Igår kväll när jag åkte till jobbet upptäckte jag att jag hade glömt ta med mig motorvärmarkablen     Kändes lite surt då det skulle bli - grader inatt men det var bara att gilla läget och bita ihop. Hade bara mig själv att skylla... När jag hämtade in tidningen vid 06.30 var alla rutor på bilen full med is  När jag åkte hem 07.15 var isen borta  Jag lär INTE glömma motorvärmarkablen igen kan jag säga!! Har jag tur behövs den inte så länge till nu!!

Hade en bra natt!! Är så himla trevligt att komma till jobbet Har sagt det hur många ggr som helst men med underbara Brukare och personal kan det inte bli så mycket  bättre  

Tog bilen ner till stallet när jag vaknade på em...var så otroligt trött 

Borstade av T som var rejält "lerinpackad"  Mockade och fixade klart allt som skulle fixas idag. När jag var klar med det och var på väg hem...

RULLAR SIG HÄSTÖDET IGEN 

Men åhhhhhhh!!!

Så här fin blev han efter "inpackningen" min mammut  

       

Hoppas att det torkar upp rejält nu under veckan!!! Min häst bara älskar att rulla sig i leran  ...helst flera ggr per dag  Jag är dock inte riktigt lika nöjd över detta av olika orsaker  

Nu har jag 2 nätter kvar att jobba innan jag är ledig 1 natt och får sova...Bättre med 2 nätter än 3  "Hellweek" har börjat!!!!

Nej, gott folk!! Ännu en ganska händelselös sovardag till ända!!!

Ha de jättebra så länge!!!

Mvh anaby  

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards