anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av anaby - 11 juni 2011 13:19

Igår kväll när vi kom hem från Willys satt jag i trosor och BH i soffan resten av kvällen....men fläkten på...trots det var det äckligt varmt inne 

Imorse när jag vaknade var det ännu varmare...men suck!!! Tur att jag red igår istället för idag. 

Åt frukost och sedan satte jag mig i bilen för att åka till travet och mocka. Det är vårt ideella arbete på ridklubben för att vi tränar på TS-tid.

Vanligvis ska vi vara 10 st...men idag var vi endast 7 st så det saknades en hel del folk Kändes INTE så himla bra för någon av oss kan jag säga...

Men vi jobbade på och efter 2 timmar och 45 minuter var vi klara med mockning och spåning av MÅNGA BOXAR!!! Tappade räkningen på hur många boxar jag mockat ut men mest troligt rör det sig om mellan 30-40 st   Det kändes väldigt underbart när alla tjejer sa hej då och tackade för att det trots allt gått så himla bra idag  Enda vilan vi tog var när man drack vatten sedan var det bara att sätta igång och jobba igen....Alla ville ju hem!!!

Gick ner en sväng till T för att kolla hur det såg ut inne i vindskyddet. Mockade bort lite kiss och krattade in halmen igen sedan var det klart  T fick några morötter och sedan kolla jag att flugmasken satt ordentligt. Han verkar tycka att det är ok att ha den på  Och såg inte heller speciellt myggbiten ut!! 

Nu sitter jag i soffan och "självdör" iklädd trosor och BH igen...och har intagit lite föda i form av finn crispbröd med olivmortadella på  Supergott!! Några rädisor och lite keso...och en massa vätska!!

Nu blir det en lugn em. Dock ska jag masa mig ner till källaren och tvätta lite kläder. DET BEHÖVS!!

Sedan väntar grillat till middag idag 

Ha en jättebra fortsatt lördag!!

Mvh anaby  

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards