anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av anaby - 13 juni 2011 16:36

Jag hade en bra natt på jobbet   Gruvade dock lite för att åka hem och sova då "mitt nattsovrum" var jättevarmt igårkväll  Hade på 2 fläktar, 1 i taket och 1 bredvid sängen, inatt och sedan dörren öppen...så det var behagligt när jag kom hem imorse för att sova  Tack och lov!!! Det är svårt att sova när det är jättevarmt!!

Dock blåser det storm ute  idag igen!!! Det enda som känns bra med det är att det är garanterat myggfritt för hästarna  

Sov skapligt bra idag. Jag är nöjd med mina sovtimmar 

Har varit ute och gett T morötter och kollat igenom honom  Allt ser bra ut.

Nu väntar middag och sedan ska jag chilla tills det blir dags att åka till jobbet igen.

Imorgon väntar ridning mitt på dagen när jag vaknar och en god natt sömn  ..eller förhoppningvis 2 nätter med bra sömn innan jag jobbar resterande 3 nätterna den här veckan.  

L-O hade inte tankat in ridfilmen igår men om vi hinner med det ikväll lägger jag ut en filmsnutt eller 2....annars blir det imorgon 

Ha de jättebra allihopa!!

Mvh anaby   

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards