anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av anaby - 5 juli 2011 20:05

Idag har jag suttit och sett på senaste filmning av mig och T. Då red jag även med G4:an!! VILKEN SADEL!!! Vilken otroligt stor skillnad på min sits...framför allt mina ben   Jag bara älskar den här sadeln!!! Fick även höra av återförsäljaren Helen att den är ännu mer underbar att galoppera med 

   

Det känns jättebra att benen är på "rätt väg" att var där de ska vad gäller min sits   Då kan jag börja koncenterar mig på överlivet..axlar och armar....Som läget är nu har jag hittat en "behaglig" ställning de senaste 10 åren där jag INTE har ont i nacke och axlar när jag rider. Dock innebär det att jag har dragit fram armarna/axlarna  istället för bak. Någonting som jag nu sakta men säkert ska försöka korrigera så att jag förhoppningsvis sitter någorlunda vettigt framåt hösten. Det kommer att ta ett tag mycket pga min värk....inte heller lätt att "lära gamla hundar att sitta" eller hur det nu heter  Men jag ska jobba på och förhoppningsvis även ta mig in under hösten och rida dressyr för instruktör med T. Skulle vara underbart att få lite hjälp nu när han börjar känns så trevlig och fin att rida  Jag är övertygad om att det kommer att underlätta och gå lite fortare för oss att "komma vidare" i utbildningen nu när han är grundutbildad på ett riktigt bra sätt    

Jag ska redigera filmsnuttar ikväll och sedan lägga in några på fredag när vi åker in till stan över dagen. Vårt mobila bredband är så himla segt när man ska lägga in filmer och fixa  Men på fredag em kommer det att finnas filmer tillgängliga att se på oss och sadeln!! 

För er som är intresserad att läsa och se mer av G4:an kan gå in på:


www.softsaddles.info


Ha de gott så länge!!

Mvh anaby

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards