anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av anaby - 6 juli 2011 15:47

Som rubriken säger så är livet riktigt orättvist ibland....man kan bli så himla ledsen och besviken emellanåt   och den stora frågan är alltid VARFÖR??

Det är inte mig det gäller men en otroligt nära  och kär vän de senaste 3,5 åren...Tabascos förra ägare Kerstin har drabbats av en riktig sorg...eller egentligen 4 sorger 

Först fick de ta bort sin älskade Pepzi (hunden i familjen) då han kropp inte orkade längre....

Efter det fick Lukas (shettis) och New Dawn (Kerstins häst och egna uppfödning) somna in samma dag....för ca 2 veckor sedan....

Några dagar senare kom Kerstin och hennes barn upp till oss för att hämta hem Sockertoppen Hulda  En fantastiskt fin och trevlig ponny endast 4 år gammal!!! 

För någon dag sedan fick de även ta bort Hulda!!!

HUR MYCKET SKA MAN ORKA MED PÅ KORT TID??

Efter det här går mina tankar till att man ska verkligen ta vara på tiden med sina "nära & kära" oavsett om det är djur eller människa!! Vi måste börja uppskatta tiden tillsammans och vara tacksam och glad för varje dag man får!!

Tänker på er varje dag Kerstin och önskar att det blir bättre för er framöver!!

Kramar från Anna med familj och djur  

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards