anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2011

Snart dags att hoppa i bädden!!

Av anaby - 7 augusti 2011 01:45

Japp!! Snart är det dags att hoppa i bädden!! Men först några funderingar på nattakröken igen  Inget allvarligt utan mest smågrejer som vi nog alla funderar på emellanåt 


Det är det här med att uppskatta "det man har" hemma och jobba för det och att man känner sig nöjd med livet  Man läser ofta om hur svårt många människor har det både i Sverige och andra länder!!! Med både ekonomi och andra svårigheter livet igenom   Då inser man vilken otrolig tur man har som trots allt har det så pass bra som man har det!! Både med familj, jobb och fritid 

Jag älskar verkligen hela min familj  Jag trivs som fisken i vattnet på jobbet  Och jag har min älskade häst på fritiden  och en massa annat förstås!! Men han innefattar det "mesta" av min fritid  Kroppen är rätt så skaplig för tillfället!! Det var länge sedan jag "mådde så här pass bra" kroppmässigt och då mår även själen så otroligt mycket bättre  

Det borde innebära att livet leker för en medelålders kvinna som mig


  

 

    


 


    


    

Mvh anaby  som nu ska hoppa i bädden ....nattskata eller??    

         

 
 
Jenny

Jenny

7 augusti 2011 11:27

Det låter som en väldigt trevlig tillvaro måste jag säga :)

SV: Jag har inte jättemycket från Horze, men det jag har är jag nöjd med så antagligen blir det fler köp därifrån!

Nu har jag hört så mycket bra om Magic Brush att jag helt enkelt måste införskaffa sådana jag med! :)

Ja, jag har en Sensation Ride G3 med G4-sits och jag är jättenöjd med den! Bekvämare sadel finns inte och jag är en sådan som får ont i rumpan av nästan alla sadlar efter bara några minuters ridning :p

http://islandstokan.bloggplatsen.se

anaby

7 augusti 2011 12:18

Just nu känns allt riktigt kanonbra:D

Svar: Jag brukar beställa lite nu och då från Horze och är riktigt nöjd:) Har bla beställt vita dressyskydd för 79 kr per par!! Jättebra som slit och släng hemma:)

Magic brush är jättebra om man har en häst som rullar sig ofta;) Hi hi!!

Jag tyckte att det såg ut som en Sensation Ride!!! Jag funderade i flera år innan jag köpte min och när jag satt i den första gången var det bara WOW vilken sadel:D Jag får också lätt ont i rumpan...eller rättar sagt SKAVSÅR:O i vissa sadlar!!

Mvh Anna & Tabasco:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anaby - 8 mars 2022 09:41

Halloojjjsan igen! Det känns skönt att vara frisk och komma igång i det vanliga gängorna igen. Har börjat rida igen och det känns otroligt bra          Har fått några nya hästmassagekunder under veckan. Det blir både spännande och intressant at...

Av anaby - 4 mars 2022 20:50

Halloojjsan allihopa! Både jag och min man har haft Covid i veckan. Vi har som tur var fått en lindrig varitant och vi är tacksamma att vi fick Covid nu istället för från början för 2 år sedan när många var allvarligt sjuka. Jag har inte fått åka...

Av anaby - 23 februari 2022 13:48


    Vi gifte oss 22/2 2022   Önskar alla en fortsatt fin dag och kram på er  Mvh Anna   ...

Av anaby - 15 februari 2022 00:40

Halloojsan igen!  Här är det ganska högt tempo   Jag håller på att komma igång med företaget. Bla så håller jag på att sy veteryggvärmare till häst, vetebettvärmare och veteryggvärmare för människor. Har kommit igång med veteryggvärmare till häst o...

Av anaby - 6 februari 2022 22:33

                  Hallojjjjsan allihopa! Hoppas att ni har haft en bra helg      Vi har haft stalljour i helgen. Det blir var 6e vecka och då har vi hand om stallet och 13 hästar lördagmorgon, lunch, kväll och söndag morgon. Söndag lunch och...

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards