anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2011

Armband av tagel...

Av anaby - 18 augusti 2011 23:03

Efter att ha varit in på Dressyrmupparnas blogg och sett Ingrids fina armband av Klådans tagel.... blev jag jättesugen på att beställa ett själv av T:s tagel     Jättefint var det och riktigt bra pris 

Ska se om hjärnan är på topp imorgon så skicka jag nog in en beställning då  

Mvh anaby  

 
 
Pernilla

Pernilla

18 augusti 2011 23:20

Tips är denna sidan! Lite dyrare men mycket snyggare än den länken på dressymupparan! Detta är tjejen som kommit på att göra det .. http://sierradancer.se/

http://www.woodymille.blogg.se

anaby

18 augusti 2011 23:23

Tack och bock för tipset Pernilla!!!

Ska sätta mig och kollar runt lite imorgon när "hjärnan" är i fas igen;) Hi hi!! Så får jag se vart ifrån jag bestämmer mig att beställa:)

Mvh Anna & Tabasco:)

 
Kerstin

Kerstin

18 augusti 2011 23:47

Låter spännande och som en kul grej!
Sv: Jodå han är en riktigt cool kille vår lilla hingst. ♥

http://stallrosen.bloggplatsen.se

anaby

19 augusti 2011 10:44

Jag tycker också att det verkar vara en riktigt trevlig grej att göra:) Fick ett till tips om en som gör armband så jag ska kolla runt lite idag och bestämma mig för VART jag ska beställa;)

Mvh Anna & Tabasco:)

 
Malin

Malin

19 augusti 2011 12:22

Oj, nu vart ju jag också sugen på ett sånt armband! Tror du man kan skicka dit tagel från tre hästar? Det borde ju inte ha nån betydelse va?

http://mellansvartback.blogspot.com

anaby

19 augusti 2011 12:32

Jag har för mig att det finns 2 olika armband och det som är bredare är till för att man kan ta tagel från flera hästar:) Gå in på Dressyrmupparnas blogg och sök på armband så kommer du in på deras blogginlägg och länk till tjejen som Ingrid köpte sitt armband av:)

Sedan finns även länken som Pernilla lämnade igår från en annan tjej. Hon har också ett längre armband som kan kan beställa om man har flera hästar:)

Mvh Anna & Tabasco:)

 
Anna

Anna

19 augusti 2011 14:17

sv:den engelska krämen var värkligen super!!! synd bra att den inte finns i sverige igentlige..

http://annashastliv.blogg.se

anaby

19 augusti 2011 16:04

Bra att man kan få tag på grejer som fungerar när man får så pass allvarliga skador på hästen!!

Mvh Anna & Tabasco:)

 
Anna

Anna

31 augusti 2011 08:09

Hej!
Såg att ni var intresserade av tagelarmband.
Här är en som också tillverkar armband av tagel =) Och att göra armband med tagel av flera hästar är inga problem. Välkomna att kika in på min sida!
Mvh Anna
www.tail.se

http://www.tail.se

anaby

31 augusti 2011 15:51

Tack för tipset!! Ska genast gå in på din sida och titta!!

Har redan skickat iväg ett tagelarmand.. men det är alltid roligt att gå in på andras sidor och titta runt:D

Tack för besöket!!

Ha en fortsatt jättebra vecka!!

Mvh Anna & Tabasco:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anaby - 8 mars 2022 09:41

Halloojjjsan igen! Det känns skönt att vara frisk och komma igång i det vanliga gängorna igen. Har börjat rida igen och det känns otroligt bra          Har fått några nya hästmassagekunder under veckan. Det blir både spännande och intressant at...

Av anaby - 4 mars 2022 20:50

Halloojjsan allihopa! Både jag och min man har haft Covid i veckan. Vi har som tur var fått en lindrig varitant och vi är tacksamma att vi fick Covid nu istället för från början för 2 år sedan när många var allvarligt sjuka. Jag har inte fått åka...

Av anaby - 23 februari 2022 13:48


    Vi gifte oss 22/2 2022   Önskar alla en fortsatt fin dag och kram på er  Mvh Anna   ...

Av anaby - 15 februari 2022 00:40

Halloojsan igen!  Här är det ganska högt tempo   Jag håller på att komma igång med företaget. Bla så håller jag på att sy veteryggvärmare till häst, vetebettvärmare och veteryggvärmare för människor. Har kommit igång med veteryggvärmare till häst o...

Av anaby - 6 februari 2022 22:33

                  Hallojjjjsan allihopa! Hoppas att ni har haft en bra helg      Vi har haft stalljour i helgen. Det blir var 6e vecka och då har vi hand om stallet och 13 hästar lördagmorgon, lunch, kväll och söndag morgon. Söndag lunch och...

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards