anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Direktlänk till inlägg 27 september 2011

Rosa, rosa och rosa;) Rosa bandet!!!

Av anaby - 27 september 2011 13:54

Gjorde en beställning från Börjes för ett tag sedan...allt fanns hemma förutom ett vitt dressyrschabrak (som ska färgas rosa). Nu har jag väntat och väntat och väntat på att detta dressyrschabrak ska komma hem   Men icke!!!

Så idag "ropade" jag in ett helt nytt rosa dressyrschabrak från Tradera istället  Det gäller att ta saken i egna händer så att säga  

Det innebar också att jag äntligen kunde färga allroundschabaket och huvan som jag redan har hemma.. rosa idag  Blir intressant att se HUR ROSA det blir  Bilder kommer sedan 

Jag har även "ropat in" ett par helt nya rosa helskodda ridbyxor Hi hi!!  Allt för en billig peng!!


Nu undrar nu säkert VAD jag ska med allt rosa till?? Herregud människan är ju ingen ungdom och rider inte ponny längre???


Jag brukar rida i lite olika ROSA utrustning under oktober månad pga att det är "Bröstcancermånad" i Sverige. Både jag och L-O har släktingar som har varit drabbade, behandlade och i dagsläget friskförklarade 

Under tidigare år har jag ridit med ett stort ROSA BAND på schabraket...på bägge sidor  Blir som ett "vanligt" Rosa band fast betydligt större  

 

Men i år blir det öven lite mer rosa utrustning   Bilder på det kommer under oktober månad 

Mvh anaby  

 
 
Malin

Malin

27 september 2011 14:59

SV: ja, jag är så lycklig över att hon ska gå i stora hagen nu :) Hela hennes blick blev bättre efter låsnignen försvann!

http://www.kyro.blogg.se

anaby

27 september 2011 16:02

Jätteskönt för er båda att hon får gå i en stor hage:) Kan tänka mig att det blev en otrolig skillnad på henne när låsningen försvann!!

Mvh Anna & Tabasco:)

 
Emelie Bäck, Cancerfonden

Emelie Bäck, Cancerfonden

27 september 2011 15:55

Hej! Vad roligt att du (och pållen) vill vara med och uppmärksamma Rosa Bandet :) Håll gärna utkik på cancerfonden.se/rosabandet under oktober för att läsa mer om kampanjen. Kram!

http://cancerfonden.se/rosabandet

anaby

27 september 2011 15:59

Hejsan Emelie!!! Tack!!! Jag ska gå in på hemsidan under oktober och läsa mer om kampanjen:D Och självklart köpa året Rosa band:D

Tack för besöket!! Ha en jättebra fortsatt vecka!!

Mvh Anna & Tabasco:)

 
Emelie Bäck, Cancerfonden

Emelie Bäck, Cancerfonden

29 september 2011 16:25

Härligt att höra, Anna! Det kommer att hända mycket skoj under oktober :) Jag önskar dig och Tabasco detsamma!

http://cancerfonden.se/rosabandet

anaby

29 september 2011 16:27

Hejsan Emelie!!! Det låter jättebra att det händer mycket under oktober. Jag ska håll ögonen öppna:D

Ha de jättebra så länge!!!

Mvh Anna & Tabasco:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anaby - 8 mars 2022 09:41

Halloojjjsan igen! Det känns skönt att vara frisk och komma igång i det vanliga gängorna igen. Har börjat rida igen och det känns otroligt bra          Har fått några nya hästmassagekunder under veckan. Det blir både spännande och intressant at...

Av anaby - 4 mars 2022 20:50

Halloojjsan allihopa! Både jag och min man har haft Covid i veckan. Vi har som tur var fått en lindrig varitant och vi är tacksamma att vi fick Covid nu istället för från början för 2 år sedan när många var allvarligt sjuka. Jag har inte fått åka...

Av anaby - 23 februari 2022 13:48


    Vi gifte oss 22/2 2022   Önskar alla en fortsatt fin dag och kram på er  Mvh Anna   ...

Av anaby - 15 februari 2022 00:40

Halloojsan igen!  Här är det ganska högt tempo   Jag håller på att komma igång med företaget. Bla så håller jag på att sy veteryggvärmare till häst, vetebettvärmare och veteryggvärmare för människor. Har kommit igång med veteryggvärmare till häst o...

Av anaby - 6 februari 2022 22:33

                  Hallojjjjsan allihopa! Hoppas att ni har haft en bra helg      Vi har haft stalljour i helgen. Det blir var 6e vecka och då har vi hand om stallet och 13 hästar lördagmorgon, lunch, kväll och söndag morgon. Söndag lunch och...

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards