anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Direktlänk till inlägg 14 januari 2012

Segt, segt, segt och jobbar sista natten!!!

Av anaby - 14 januari 2012 18:16

Hade en bra natt på jobbet..åkte hem...sov och vaknade medvetslös och höll inte på att ta mig ur sängen   Riktigt seg både i "kropp & knopp"  Mina blödningar har givetvis kommit tillbaka i början på veckan efter 1,5 dygns uppehåll   så det är en STOR bidragande orsak till att jag känner mig otroligt trött och sliten...suck!!  Ska ringa Kvinnokliniken på måndag så för jag höra vad de säger!!! Men framför allt HUR vi ska gå vidare med det här!! Hatar verkligen att INTE orka med det jag vill göra....

Jag som hade tänkt hinna med att pyssla en massa idag....energin var minimal om man säger så  Jag fick allafall med mig de lagade regntäckena och fleecetäcket med hals ner till stallet. Ska prova fleecetäcket imorgon och se om jag ska använda det till mall sedan till teddytäcket. Måste försöka komma ihåg att ta ner Rambo Turnout täcket ner också. Jag har inte tagit ner något vintertäcken än men kan alltid vara bra att ha 1 i stallet allafall OM det blir kallt framöver 

Idag är första gången på flera månader som jag INTE orkade mocka....gav mat, fyllde vatten, trampade ner hö och sedan fixade så att täcket satt bra... Såg sedan alla högar inne vindskyddet och fick verkligen anstränga mig för att INTE ta fram skottkärran och börja mocka  Samtidigt som kroppen INTE alls ville hämta skottkärran...lurig känsla när energin är helt slut i kroppen. Jag vill göra en massa men det funkar liksom inte...för kroppen värgrar lyda mig  SKITJOBBIGT och himmel så ledsen man blir  Det känns ungefär som att gå på "tomgång"...man kommer ingenstans....

Nu är det allafall bara 1 natt kvar att jobba  DET KÄNNS FANTASTISKT BRA OCH SKÖNT!!! Och jag ska ringa på måndag och höra hur vi ska gå vidare med blödningarna!! För att jag ska orka med någonting MÅSTE jag får ordning på det i första hand då kommer resten av sig själv  Det är bara att "bita ihop" och "gilla läget" så länge och tro på att jag kommer att få hjälp under nästa vecka!!    

Bilder och annat kommer imorgon istället!!! Ber om ursäkt och ska skärpa till mig!!

Nej, nu ska jag lägga mig i soffan och se på TV tills det är dags att åka iväg och jobba!!

Ha en jättebra och trevlig lördagkväll!!!

Chilla lugnt  

Mvh anaby     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anaby - 8 mars 2022 09:41

Halloojjjsan igen! Det känns skönt att vara frisk och komma igång i det vanliga gängorna igen. Har börjat rida igen och det känns otroligt bra          Har fått några nya hästmassagekunder under veckan. Det blir både spännande och intressant at...

Av anaby - 4 mars 2022 20:50

Halloojjsan allihopa! Både jag och min man har haft Covid i veckan. Vi har som tur var fått en lindrig varitant och vi är tacksamma att vi fick Covid nu istället för från början för 2 år sedan när många var allvarligt sjuka. Jag har inte fått åka...

Av anaby - 23 februari 2022 13:48


    Vi gifte oss 22/2 2022   Önskar alla en fortsatt fin dag och kram på er  Mvh Anna   ...

Av anaby - 15 februari 2022 00:40

Halloojsan igen!  Här är det ganska högt tempo   Jag håller på att komma igång med företaget. Bla så håller jag på att sy veteryggvärmare till häst, vetebettvärmare och veteryggvärmare för människor. Har kommit igång med veteryggvärmare till häst o...

Av anaby - 6 februari 2022 22:33

                  Hallojjjjsan allihopa! Hoppas att ni har haft en bra helg      Vi har haft stalljour i helgen. Det blir var 6e vecka och då har vi hand om stallet och 13 hästar lördagmorgon, lunch, kväll och söndag morgon. Söndag lunch och...

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards