anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av anaby - 4 mars 2012 15:52

Jo, jag tänkte jag skulle scanna in gamla tidningsurklipp och "föra över" gamla tränings och tävlingsfilmer på mig och mina gamla tävlingshästar....och börja lägga in på bloggen. Sedan blir det nog lite filmer och kort på mig och T när vi jobbar med "vinkningar"   Yngsta sonen har en jättebra systemkamera som han ska få använda när vi åker ner till stallet...när han ska hjälpa till och mocka   

Så det kommer inte att vara helt dött här även om jag inte kommer att rida och mocka  

Mvh anaby   

Av anaby - 4 mars 2012 15:34

Det har varit en lugn och trevlig dag hittills   Jag har tagit det lugnt och gjort det jag ska allt eftersom 

L-O följde med ner till T så att jag kunde visa honom VAD som ska göras där nere....och framför allt i vilken ordning...så att man får vara ifred lite från T 

När han gått hem "tränade" vi lite på start & stopp när jag vinkar. Det gick superbra  Tänkte att det var dags att introducera ryggning idag och det lyssnade han på direkt!!! HÄRLIGA HÄST  


 


Det blir det här jag kommer att syssla med nere i stallet medans de andra mockar under nästa vecka T kommer allafall att vara nöjd  

Sedan hem och smörja in några träns, martingal x 2, sadel och sadelgjord. Bytte till det nya pannbandet och ett schabrak i samma färg...blev RIKTIGT BRA Nu är allt klart tills det blir dags att rida igen!!! WIIIEEE!!!!

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sedan börja med middagen. Ikväll blir det att packa det jag ska ha med mig till sjukhuset och sedan försöka komma isäng i vettig tid  ....jag ska upp kl.05.00 för att hinna med T innan jag duschar och åker iväg  Blir intressant att se HUR det går med planeringen att INTE lägga sig så sent 

Jag ska än en gång säga att jag är INTE nervös inför operationen utan det känns väldigt bra att det äntligen blir av  Så att jag får tillbaka mitt liv igen   Längtar tills det är över och jag är hemma igen!!!!


Jag kommer inte att blogga på några dagar nu då operationen är imorgon....men så fort jag kommer hem kommer jag att logga in och berätta hur jag mår och hur allt varit  

Jag önskar alla en jättebra början på veckan!!! SKÖT OM ER!!!

Chilla lugnt  

Mvh anaby  


  

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards