anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av anaby - 7 mars 2012 19:15

Jag hann med att ta några kort på det röda setet innan jag åkte in på op. Här kommer bilderna!!!



Allt nysmort!!! Det röda på plats och de nya lackade stigbyglarna fastsatta också  



Nytt rött rundsytt pannband från Kyro. Har inte hunnit prova det än. Får som om bara orken finns att göra det under nästa vecka så kommer det bilder  


 


Närbild 


Vår katt är lite speciell!! Hon kryper mer än gärna in i både kassar och kartonger och lägger sig för att både sova och chilla Henrik provade att sätta henne i en platspåse när de skulle upp till övervåningen....hon ser ärligt rätt så nöjd ut 

L-O konstaterade snabbt: Åhhh!! En kitty-bag  Hi hi!!!

 


 


Mvh anaby   

Av anaby - 7 mars 2012 18:00

Jag hade en ganska jobbig kväll hemma igår med mycket värk....samma sak med natten. Har haft MYCKET värk efter operationen sedan jag kom hem... trots värktabletter   Dock är det sånt som man får räkna med så pass snabbt efter en operation...men det är lika fullt jobbigt  Efter den smärtstillande dosen vid lunch som jag justerade lite till "fördel" för mig....minskade smärtan rejält  TACK OCH LOV!!!

Jag och Henrik tog bilen ner till T för att fixa klart honom idag. Allt förflöt smidigt och bra  Grabbarna är duktiga på att både trampa ner hö, mocka och fylla på vatten   T ska som vanligt "in i skinnet på mig"  Han tycker nog att jag är supertråkig som "bara" myser och tränar lite "vinkningar" med honom  Han såg allafall rätt så nöjd ut när vi var klar 

Det blåser rejält idag...kring 8-9 sekunder meter...dock ska det avta till imorgon!!!

När vi kom hem har jag enbart tagit det lugnt. Ruggat i soffan och sedan fixat middagen. Värken har varit uthärdlig och jag hoppas att den blir ännu mindre till morgondagen. Räknar dock med att "må så här" veckan ut i allafall  Hoppas dock på "bättre" nattsömn inatt!!!

Det har gått bra att ta sprutan även idag. Nu är det bara 4 sprutor kvar!!! Hi hi!! Är ju en aning annorlunda att ge sprutor till sig själv  Tur att man är van!!!

Får se vem av hjälpredorna som följer med ner till stallet imorgon. Har ju 4 att välja mellan  De är så otroligt duktiga allihop


Nej, nu ska jag återgå till min soff-ruggning framför TV men min stora kopp med choklad  

Ha en jättebra fortsatt onsdagkväll!!

Chilla lugnt  

Mvh anaby   

       

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards