anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Direktlänk till inlägg 21 mars 2012

Så här ser det ut på muggfronten idag:)

Av anaby - 21 mars 2012 17:00

Så här ser det ut där det var mugg tidigare...endast rosa päls just nu...det känns riktigt bra 


   

Tvättat för sista dagen och sedan smörjd med Vegebomsalva. Inget gult eller några krustor 

Har även kollat igenom de andra benen och det är ingen antydan till mugg där...det känns skönt 

Nu håller jag tummarna att det är över för den här gången och att det dröjer MYCKET LÄNGE innan det återkommer!!!

Mvh anaby     

 
 
Kerstin

Kerstin

21 mars 2012 23:32

Hoppas det stannar där nu och blir bättre!! :)

http://stallrosen.bloggplatsen.se

anaby

22 mars 2012 18:59

Det hoppas jag med!!! Just nu är det helt torrt och fint:D Känns bra nu när det blir lerigt framöver!!!

Mvh Anna & Tabasco:)

 
marianne

marianne

22 mars 2012 08:57

Härligt med sol! Humöret stiger direkt och jag känner hur energin riktigt bubblar inom mej :)

Fint att muggen försvunnit nu.

http://marresmams.blogg.se

anaby

22 mars 2012 19:07

Solen gör så otroligt mycket för humöret!!!

Det känns jättebra att det gick så pass fort när muggen försvann!! Nu gäller det bara att hålla koll så att det INTE kommer tillbaka och i så fall köra samma behandling igen. Den funkade verkligen bra:D

Mvh Anna & Tabasco:)

 
Ingela

Ingela

22 mars 2012 10:13

Hej!
ja, det hade onekligen varit kul om det var samma häst. :p Lidos är ju inte direkt något vanligt namn heller, även om det finns gott om mörkbruna travare. ;) Men kolla gärna och hör av dig igen! =) Mvh Ingela

http://gallant.bloggplatsen.se

anaby

22 mars 2012 19:08

Jag har inte hört någon annan än den Lidos vi hade här upp med det namnet. Jag ska kolla upp med de andra tjejerna i det stallet om det kan vara samma häst så hör jag av mig till dig sedan:D

Ha de jättebra så länge!!

Mvh Anna & Tabasco:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anaby - 8 mars 2022 09:41

Halloojjjsan igen! Det känns skönt att vara frisk och komma igång i det vanliga gängorna igen. Har börjat rida igen och det känns otroligt bra          Har fått några nya hästmassagekunder under veckan. Det blir både spännande och intressant at...

Av anaby - 4 mars 2022 20:50

Halloojjsan allihopa! Både jag och min man har haft Covid i veckan. Vi har som tur var fått en lindrig varitant och vi är tacksamma att vi fick Covid nu istället för från början för 2 år sedan när många var allvarligt sjuka. Jag har inte fått åka...

Av anaby - 23 februari 2022 13:48


    Vi gifte oss 22/2 2022   Önskar alla en fortsatt fin dag och kram på er  Mvh Anna   ...

Av anaby - 15 februari 2022 00:40

Halloojsan igen!  Här är det ganska högt tempo   Jag håller på att komma igång med företaget. Bla så håller jag på att sy veteryggvärmare till häst, vetebettvärmare och veteryggvärmare för människor. Har kommit igång med veteryggvärmare till häst o...

Av anaby - 6 februari 2022 22:33

                  Hallojjjjsan allihopa! Hoppas att ni har haft en bra helg      Vi har haft stalljour i helgen. Det blir var 6e vecka och då har vi hand om stallet och 13 hästar lördagmorgon, lunch, kväll och söndag morgon. Söndag lunch och...

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards