anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Direktlänk till inlägg 23 mars 2012

Fort ala Tabbe del 2;)

Av anaby - 23 mars 2012 19:58

Jag hade lite ångest innan jag kom ner till stallet och kunde inspektera sjöslaget eller översvämmningen kring vindskyddet!! Man vet ju aldrig hur det ser ut trots att man försöker lägga upp vallar och fixa och trixa så gott det går...naturen går som bekant sin egen väg 

Så här såg det allafall ut när jag kom ner:



Några kort på före:


   


Och så här såg det ut efter skottning:


         


En lite film på efter:



Kan säga att min blåa snöraka är helt oumbärlig när jag skottar bort vattnet   Skulle INTE klara jobbet utan den    Det blev rätt stor skillnad efteråt...speciellt inne i vindskyddet!! Där anser också jag att det är viktigast att få bort ALLT vatten. T har varit jätteduktig och INTE förstört mina vallar!! HELT OTROLIGT EGENTLIGEN!!! Han vet ju inte alls varför jag har byggt upp dem 

Nu längtar jag bara tills hagen har torkat upp ordentligt så att vi kan fylla på med grus


Mvh anaby   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anaby - 8 mars 2022 09:41

Halloojjjsan igen! Det känns skönt att vara frisk och komma igång i det vanliga gängorna igen. Har börjat rida igen och det känns otroligt bra          Har fått några nya hästmassagekunder under veckan. Det blir både spännande och intressant at...

Av anaby - 4 mars 2022 20:50

Halloojjsan allihopa! Både jag och min man har haft Covid i veckan. Vi har som tur var fått en lindrig varitant och vi är tacksamma att vi fick Covid nu istället för från början för 2 år sedan när många var allvarligt sjuka. Jag har inte fått åka...

Av anaby - 23 februari 2022 13:48


    Vi gifte oss 22/2 2022   Önskar alla en fortsatt fin dag och kram på er  Mvh Anna   ...

Av anaby - 15 februari 2022 00:40

Halloojsan igen!  Här är det ganska högt tempo   Jag håller på att komma igång med företaget. Bla så håller jag på att sy veteryggvärmare till häst, vetebettvärmare och veteryggvärmare för människor. Har kommit igång med veteryggvärmare till häst o...

Av anaby - 6 februari 2022 22:33

                  Hallojjjjsan allihopa! Hoppas att ni har haft en bra helg      Vi har haft stalljour i helgen. Det blir var 6e vecka och då har vi hand om stallet och 13 hästar lördagmorgon, lunch, kväll och söndag morgon. Söndag lunch och...

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards