anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 9 april 2012

Av anaby - 9 april 2012 17:29

Jag somnade snabbt igår kväll kan jag säga...och vaknade riktigt utvilad i morse   Bra början på ledigheten!!!

Efter frunsch satte vi igång och storstäda i farstun och i sovrummet. Jag med hörselkåpor på mig  orkar inte med ljudet på dammsugaren  och L-O med dammsugaren i högsta hugg!!! Drygt 3 timmar senare var vi klara!!! Det blev jättebra  Imorgon blir det kökets tur att få en riktig sanering  Längtar tills ALLT är städat...då är det "bara" källaren och altanen kvar...blir att ta någon helg framöver.

När all städning var klar tog jag en prommis ner till T för att fixa kring honom. Det gick fort även i stallet idag och T var riktigt mysig som vanligt  Har nu landat hemma och ska äta lite rester (älgfile och potatisgratäng) från i lördags  Sedan blir det en varm dusch och soffläge ikväll!! Ska bla se på nya serien Alcatraz som börjar på 4:an ikväll. Det är samma producenter som har gjort Lost...så förhoppningsvis är det en serie som jag kommer att uppskatta. Det lär ju visa sig 

Nej, nu väntar middagen!!!

Chilla lungt  

Mvh anaby     

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards