anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 17 april 2012

Av anaby - 17 april 2012 20:22

Nu ska jag plocka fram och fixa mig klar tills jag ska åka till jobbet. Det har kommit en del snö!! Men några 30 cm lär det nog inte bli till imorgon...som tur är!!!


 


Just nu håller jag bara tummarna att jag slipper skotta fram bilen imorgon innan jag åker hem 

Ha de gott så länge!!!

Mvh anaby  

Av anaby - 17 april 2012 16:41

Det har blåst rejält här idag...kring 8 sek meter så det blev ingen ridtur för oss idag   Jag blev glad ändå när jag kom ner till stallet och inspekterade hagen...det har torkat upp mycket sedan igår  DET FINNS EN LJUSNING TROTS ALLT!!! Det snöade lite grand när jag gick ner till stallet och har börjat snöa mer nu. Förhoppningsvis blir det "lagom" eller rättare sagt lite snö som kommer...så att det försvinner fort!!!

Gav T lunch...borstade...täckade..mockade och fyllde på 1 hösäck i lilla höhäcken. Packade 2 hösäckar till så att det finns tillräckligt tills stora påfyllningen imorgon  

Torvpåfyllningen igår såg bra ut idag. Har nästan nyss landat hemma och börjat med middagen. Sedan väntar dusch...fixa mat inför jobbet inatt..och lite annat.

Jobbar nu 2 nätter och är sedan ledig i helgen. Känns helt ok!!!

Nej, nu ska jag fortsätta med middagen!!

Ha en fortsatt jättebra tisdagkväll!!!
Chilla lugnt  
Mvh anaby  

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards