anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2012

Muggen helt utläkt nu 1 månad senare:D

Av anaby - 25 augusti 2012 20:42

Idag när jag kollade muggen på bägge benen var den HELT UTLÄKT  Det går knappt med ord att beskriva hur det känns...men för att förklara så känns det fantastiskt  

Det finns fortfarande kvar av Mag-tarmkuren som vi påbörjade för ca 1 månad sedan. Jag har även köpt 1 till som jag har tänkt ge sedan får jag se om jag tar ett uppehåll. Den "andra" mag-kuren som jag köpte via Håranalyskvinnan finns det fortfarande kvar av. Jag ska ringa henne om 2 veckor så får jag se om jag köper 1 till kur eller om det räcker med det han har fått. Hon trodde att 1 kur skulle räcka eftersom han även äter Granngårdens mag-tarmkur. Jag har även köpt in 1 burk med salva till...det som funkade bäst i slutändan. Så att jag har hemma OM det blossar upp något litet någon gång framöver. Jag har "en plan" så att säga  

Jag har även "en plan" vad gäller nästa vår och sommar. Jag kommer att lämna in en ny håranalys på vårkanten och börja ge honom mag-tarmkuren. Den kommer han att få äta under sommaren och hösten för att hjälpa magen på traven så att säga. Jag hoppas och tror att det ska hjälpa till att han INTE ska få mugg någon fler gång!!

Hibitanekräm ska också köpas in så att jag har på lager  

Nu har nästan all vit päls växt ut igen på de ställen som blivit helt hårlösa och rosa. Det känns jättebra!!!

Så just nu är allt lugnt för T  

Uppdatering kommer igen om muggen när jag pratat med håranalyskvinnan igen. Ska även sätta mig och skriva ner VAD som hjälpt för oss i samband med "Muggresan 2012" framöver i hopp om att det kan hjälpa någon annan i samma sits  

Mvh anaby  

 
 
Ylva

Ylva

27 augusti 2012 10:26

Å, vad skönt att den ÄNTLIGEN är utläkt.

http://www.ylvablom.se

anaby

27 augusti 2012 11:54

Det känns fantastiskt bra att muggen är utläkt nu:S Speciellt nu när det börjar bli så geggigt ute!!!

Mvh Anna & Tabasco:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anaby - 8 mars 2022 09:41

Halloojjjsan igen! Det känns skönt att vara frisk och komma igång i det vanliga gängorna igen. Har börjat rida igen och det känns otroligt bra          Har fått några nya hästmassagekunder under veckan. Det blir både spännande och intressant at...

Av anaby - 4 mars 2022 20:50

Halloojjsan allihopa! Både jag och min man har haft Covid i veckan. Vi har som tur var fått en lindrig varitant och vi är tacksamma att vi fick Covid nu istället för från början för 2 år sedan när många var allvarligt sjuka. Jag har inte fått åka...

Av anaby - 23 februari 2022 13:48


    Vi gifte oss 22/2 2022   Önskar alla en fortsatt fin dag och kram på er  Mvh Anna   ...

Av anaby - 15 februari 2022 00:40

Halloojsan igen!  Här är det ganska högt tempo   Jag håller på att komma igång med företaget. Bla så håller jag på att sy veteryggvärmare till häst, vetebettvärmare och veteryggvärmare för människor. Har kommit igång med veteryggvärmare till häst o...

Av anaby - 6 februari 2022 22:33

                  Hallojjjjsan allihopa! Hoppas att ni har haft en bra helg      Vi har haft stalljour i helgen. Det blir var 6e vecka och då har vi hand om stallet och 13 hästar lördagmorgon, lunch, kväll och söndag morgon. Söndag lunch och...

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards