anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Direktlänk till inlägg 23 november 2012

Idag har jag beställt en julklapp till mig & T :D

Av anaby - 23 november 2012 16:12

Jag har i ett tag nu varit ute efter en stocksadel eller en westernsadel. Känner att jag gärna vill ha ett kompliment till min bomlösa dressyrsadel....men en sadel som man sitter lite säkrare i när T börjar "rodeoa" och hålla på   Problemet är bara att de är så otroligt TUNGA för min kropp   Kan säga att det är INGEN fördel att ha ont i nacke & axlar och ha en häst på 170 cm + hög  Det blir ganska högt att lyfta en tung sadel  

Sadlarna väger ju ungefär lika mycket.....suck!!

Har bara tittat runt lite och konstaterat att det inte kommer funka för mig  MEN idag när jag vaknade på em och gick in på FB hade Naturhästen ett kanonerbjudande på EN BOMLÖS WESTERNSADEL I LÄDER!!! Det var halva priset pga skönthetsfel      Den var dessutom BRUN!!! Jag som är en äkta "brun-o-man" jublade en hel del   

Efter lite funderande insåg jag att OM jag ska köpa mig en bomlös westernsadel var det nog dags att slå till...för något bättre pris än det här blir det nog inte på en helt ny produkt!!

Så nu är den beställd  Det blev en julklapp till mig själv...eller till mig & T kan man ju säga    Man kunde dessutom välja att betala i februari istället för nu!!! Då hinner jag spara lite pengar tills fakturan kommer  ME LIKE!!!

För er som vill se på sadeln är det bara att gå in på:


www.naturhunden.se


Klicka sedan in på Naturhästen och bomlös sadel så kommer erbjudandet upp  


Mvh anaby  

 
 
Anna

Anna

28 november 2012 21:23

Ångrar att jag sålde min! är ett väldigt bra komplimet till dom engelska,skulle behöva en igen men fick prioritera en ny hoppsadel:)

http://annashastliv.blogg.se

anaby

29 november 2012 21:44

Förstår det!! Jag känner lite samma sak som du säger om att ha en westernsadel som kompliment till min dressyrsadel som jag vanligtvis rider i. Härligt att kunna byta någon gång emellanåt till en trevlig sadel till att rida i:D

Har hämtat ut min westernsadel idag och ska prova den på söndag hade jag tänkt:D Bilder kommer under helgen!!

Mvh Anna & Tabasco:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anaby - 8 mars 2022 09:41

Halloojjjsan igen! Det känns skönt att vara frisk och komma igång i det vanliga gängorna igen. Har börjat rida igen och det känns otroligt bra          Har fått några nya hästmassagekunder under veckan. Det blir både spännande och intressant at...

Av anaby - 4 mars 2022 20:50

Halloojjsan allihopa! Både jag och min man har haft Covid i veckan. Vi har som tur var fått en lindrig varitant och vi är tacksamma att vi fick Covid nu istället för från början för 2 år sedan när många var allvarligt sjuka. Jag har inte fått åka...

Av anaby - 23 februari 2022 13:48


    Vi gifte oss 22/2 2022   Önskar alla en fortsatt fin dag och kram på er  Mvh Anna   ...

Av anaby - 15 februari 2022 00:40

Halloojsan igen!  Här är det ganska högt tempo   Jag håller på att komma igång med företaget. Bla så håller jag på att sy veteryggvärmare till häst, vetebettvärmare och veteryggvärmare för människor. Har kommit igång med veteryggvärmare till häst o...

Av anaby - 6 februari 2022 22:33

                  Hallojjjjsan allihopa! Hoppas att ni har haft en bra helg      Vi har haft stalljour i helgen. Det blir var 6e vecka och då har vi hand om stallet och 13 hästar lördagmorgon, lunch, kväll och söndag morgon. Söndag lunch och...

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards