anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Direktlänk till inlägg 30 november 2012

Lite bilder på Årets julklapp;)

Av anaby - 30 november 2012 19:14

Jag hämtade ut paketet igår men det fanns ingen ork till att packa upp det igår....så jag väntade tills jag kom hem från stallet under em istället  Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge...heter det ju  

Paketet var rejält stort!!


 


Opppsss!!!!


 


68 cm högt....


 


68 cm långt....


 


...och 42 cm brett   


Jag plockade till slut ut en JÄTTEFIN bomlös westernsadel med en brun westernfilt och sadelgjord  


 


ME LIKE  



Den är helt i läder och bomlös. Det ska vara några små skönhetsfel på den. De syns knappt utan man måste kolla väldigt noga för att kunna se att det är någonting. Kan tänka mig att de kommer att bli mindre synliga när man har smort sadeln några ggr  


   


Undersidan har flyttbara paneler  



 


Superbra!!! Jag längtar tills jag ska prova den på T...blir på söndag  Då det ska snöa imorgon  


 


En brun westernfilt och en vit sadelgjord  


 

Sedan fick jag även den är i paketet!!! VILKEN SERVICE!!! Det är första gången som något företag har skickat med en kundretur!! Förmodligen kommer jag inte att behöva använda den men det är suveränat bra att den finns med i paketet  STORT + från mig  



När jag ändå beställde från Naturhästen blev det den här DVD om lastning...det var rea på den...och även 2 st grimhakar till repgrimmor. Även de på Rea  


 


Jag skickade även in en beställning till Börjes. Det blev 2 kit med plaststigbyglar och tåskydd.


       


  Jag har tänkt göra 3 olika set som jag kan använda till G4:an. 1 set i rosa...1 i röd och 1 i guldfärg. Har köpt både grundfärg....färg och lackfärg...så nu vore det väl ändå själva den OM färgen skulle lossna  

Ska göra "underarbetet" ordentligt och använda sandpapper för att rugga upp ytan. På de gamla måste jag ta bort den mest av färgen och sedan använda MYCKET sandpapper för att grundfärgen ska fästa.

Förhoppningsvis kommer jag att kunna börja med det här projektet under nästa vecka. I helgen kommer jag att koncenterar mig på att fixa och dola hemma vid istället  Det behövs det också!!

Mvh anaby  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anaby - 8 mars 2022 09:41

Halloojjjsan igen! Det känns skönt att vara frisk och komma igång i det vanliga gängorna igen. Har börjat rida igen och det känns otroligt bra          Har fått några nya hästmassagekunder under veckan. Det blir både spännande och intressant at...

Av anaby - 4 mars 2022 20:50

Halloojjsan allihopa! Både jag och min man har haft Covid i veckan. Vi har som tur var fått en lindrig varitant och vi är tacksamma att vi fick Covid nu istället för från början för 2 år sedan när många var allvarligt sjuka. Jag har inte fått åka...

Av anaby - 23 februari 2022 13:48


    Vi gifte oss 22/2 2022   Önskar alla en fortsatt fin dag och kram på er  Mvh Anna   ...

Av anaby - 15 februari 2022 00:40

Halloojsan igen!  Här är det ganska högt tempo   Jag håller på att komma igång med företaget. Bla så håller jag på att sy veteryggvärmare till häst, vetebettvärmare och veteryggvärmare för människor. Har kommit igång med veteryggvärmare till häst o...

Av anaby - 6 februari 2022 22:33

                  Hallojjjjsan allihopa! Hoppas att ni har haft en bra helg      Vi har haft stalljour i helgen. Det blir var 6e vecka och då har vi hand om stallet och 13 hästar lördagmorgon, lunch, kväll och söndag morgon. Söndag lunch och...

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards