anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Direktlänk till inlägg 12 februari 2013

Första semlan för året!!!

Av anaby - 12 februari 2013 22:07

Nu har vi ätit första semlan för i år!! Hi hi!!! Och på RÄTT tisdag också  Inte illa!!!

Ikväll har jag varit och hämtat ut Restaurangchansen som gäller i 1 år. Det är min förra tävlingsklubb som säljer och då passade jag på att boka in några stycken ( har flera kompisar som också ville köpa) av en kompis som är medlem i klubben. Känns bra att kunna stödja klubben lite allafall även om jag inte är medlem eller rider där längre.


 


Man köper 2 middagar med betalar bara för 1. Superbra när man vill gå ut och äta middag med sin man eller lunch med en kompis!! Den här gången var det HUR många erbjudanden som helst + flera rabatter på både Kapp-ahl och andra butiker och hårsalonger!! FANTASTISKT BRA för endast 200 kr  


   

Självklart har McDonalds några erbjudanden också  

Som jag förstår finns de här häftena i massor av städer. Om man söker på:

Restaurangchansen 2013

kommer det upp en massa länkar till olika städer och där finns alla erbjudanden att titta på också. Så att man vet vad man köper så att säga  

Det här häftet kommer att få bo i handväskan så att jag har det nära till hands när jag är på språng i framtiden  Då kan man äta både lunch och middag vid behov...inte illa alls!!!

När jag ändå hade bilen igång och hämtade häftena så passade jag på att åka ner till stallet och fylla på med varmvatten i Termobaren och ta av magneterna. Sedan hem och äta semla och titta på Farmen och sedan nya serien Arrow på 5:an  

Min kära man skrek till kl. 21.18 ikväll!!!! Han funderade på OM jag var ledig eller OM jag jobbade!! Jag är ledig sa jag...Ok, pust hörde jag då...annars hade du varit sen säger han då   Skönt att jag har koll på när jag jobbar  Nu är jag ledig i 2 nätter och det ska bli så skönt att få sova på natten igen!! På torsdag har jag möte på jobbet på dagen i några timmar och sedan jobbar jag torsdag, fredag och lördag...men sedan är jag långledig igen  Just nu känns det riktigt bra...bara 3 nätter kvar att jobba på mitt underbara jobb och sedan få vara ledig i 9 dagar innan jag jobbar igen!! Jag kan bara konstatera att jag har tur  

Nu ska jag lägga mig i planläge och rugga under filten tills L-O kommer hem från kvällsprommisen med hundarna!!

Ha en fortsatt jättebra tisdagkväll!!
Chilla lugnt  

Mvh anaby  


 
 
Kerstin

Kerstin

12 februari 2013 23:21

Japp, Arrow är snygg, jag menar bra!! :P ha ha!! Härligt att vila trötta ögon på.
Har tjuvätit semla i år, men nu när jag kom till jobbet så fanns det en till mig här! Vilken tur, annars har jag blivit utan idag!
Sv. Jätte trist när de går sönder så fort, visserligen har jag ju använt dem flitigt, men det gjorde jag ju med de andra oxå.. :(
Blev ovanligt frysen idag, hua!! Men nu är bara halsen lite ont annars är jag ok. :) Kram till dig!! :)

http://stallrosen.bloggplatsen.se

anaby

13 februari 2013 19:53

Han ser helt klart trevlig ut Arrow!! Blir intressant att följa den serien...en nutidens Robin Hood:D

Vad trevligt att du fick en semla på jobbet!!!

Idag hade vi "bara" -1 grad ute!! Det är nog första gången på evigheter som jag INTE frös när jag åkte hem på sparken!!! Hi hi!! Förhoppningsvis går vi mot varmare tider nu även här i Norr!! Jättetråkigt med byxorna för dig:(

Hoppas att halsen är bättre för dig idag!!!

Kram Anna & Tabasco:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anaby - 8 mars 2022 09:41

Halloojjjsan igen! Det känns skönt att vara frisk och komma igång i det vanliga gängorna igen. Har börjat rida igen och det känns otroligt bra          Har fått några nya hästmassagekunder under veckan. Det blir både spännande och intressant at...

Av anaby - 4 mars 2022 20:50

Halloojjsan allihopa! Både jag och min man har haft Covid i veckan. Vi har som tur var fått en lindrig varitant och vi är tacksamma att vi fick Covid nu istället för från början för 2 år sedan när många var allvarligt sjuka. Jag har inte fått åka...

Av anaby - 23 februari 2022 13:48


    Vi gifte oss 22/2 2022   Önskar alla en fortsatt fin dag och kram på er  Mvh Anna   ...

Av anaby - 15 februari 2022 00:40

Halloojsan igen!  Här är det ganska högt tempo   Jag håller på att komma igång med företaget. Bla så håller jag på att sy veteryggvärmare till häst, vetebettvärmare och veteryggvärmare för människor. Har kommit igång med veteryggvärmare till häst o...

Av anaby - 6 februari 2022 22:33

                  Hallojjjjsan allihopa! Hoppas att ni har haft en bra helg      Vi har haft stalljour i helgen. Det blir var 6e vecka och då har vi hand om stallet och 13 hästar lördagmorgon, lunch, kväll och söndag morgon. Söndag lunch och...

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards