anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av anaby - 9 mars 2013 19:21

Jag hade en riktigt bra natt på jobbet!!! Var piggare inatt än natten innan  Nu är det bara 1 natt kvar att jobba så det känns helt ok!!!

Jag åkte ner till stallet direkt på morgonen...-16 grader  Tur jag var en aning trött  Det var strålande sol så det kändes inte så himla kallt om jag ska vara ärlig  Det gick fort även idag!!! Smörja örat, mat, mocka, fylla på vatten och trampa ner hö. Tror att det gick på 15-20 min sammanlagt  

Hem och sova!!! Har sovit bättre idag motför igår...det är bara att tacka och ta emot.

Direkt jag vaknade gick jag ut för att sätta igång motorvärmaren då jag hade tänkt åka ner med lite varmvatten till Termobaren pga kylan. När jag startade datorn och kollade mailen hade jag fått svar om renskinnet!! Skulle få hämta upp 1 på Busstationen kl.17.00  Det första L-O säger när jag hade stigit upp var: Idag blir det hämtmat!!

Ok, då kan vi hämta maten samtidigt som renskinnet säger jag!!

När vi sedan åkte iväg för att hämta upp renskinnet säger L-O. Vad kostar renskinnet du ska köpa?? 350 kr. Då höll han på att svimma!!! Så billigt!! Jag vill också ha ett!! Det kan nog bli lite svårt säger jag då....hon hade bara kvar 1 och det ska jag köpa. Men vi kan höra om hon får hem fler sedan??

När vi kommer på plats visar det sig att 1 köpare backat ur så det finns 1 skinn kvar till L-O  Nu fick vi köpa varsitt renskinn!! Ibland har man tur  

Iväg och hämta kebaktallrik-hämtmaten...och använda kuponger från Restaurangchansen....och hem för att äta.

Sedan har jag bara tagit det lugnt och chillat i soffan och packa inför sista natten på jobbet.

Känns jättebra att de här 5 jobbarnätterna snart är över!! Kommer dock att sakna mina mysiga Brukare när jag är ledig....fram tills jag ska jobba igen  Längtar otroligt mycket tills söndagmorgon kl.07.30...pip....just nu!!!

Jag hinner se lite av Mello men ska spela in så att jag kan se resten imorgon när jag vaknar vid lunchtid.

Nu ska jag lägga mig i planläge och mysa lite innan det blir dags att åka och jobba!!
Ha en jättebra fortsatt lördagkväll!!
Chilla lugnt  

Mvh anaby  

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards