anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 15 mars 2013

Av anaby - 15 mars 2013 21:05


Planeringsdagen med jobbet var från 08.30-16.00 och det har varit en jobbig dag  Jag är INTE van att sitta på en stol en hel del och göra pappersjobb!! Vi har fika...ätit...fikat och ätit  Tror inte att jag har ätit så MYCKET mat på en och samma dag på en halv evighet  Vid 16.00 fick jag och en annan jobbarkompis lift av chefen till restaurangen där vi skulle äta middag. En del har tur  Det var buffé som faktiskt jobbet eller rättare sagt arbetsgivaren BJÖD på!!! Vi var i chock  Kommunen är ju inte känd för att bjuda på saker och ting i onödan om man säger så  

God mat och trevlig sällskap och rejält "trötta öron" pga min tinnitus....fick jag skjuts hem av L-O vid 19.00...11 timmar senare så att säga  

Det blev ett besök ner till stallet för att fylla på vatten och mysa med T innan vi åkte hemåt  Det är svårt att hålla sig från stallet 1 enda dag när man är hästtjej 

Sedan har vi bara väntat på att badtunnan ska bli tillräckligt varm så vi kan hoppa i!!

Det ska bli så skönt! Jag är ganska stel efter att ha suttit en hel dag.....man är ju ingen ungdom längre    Just nu känns det ju rätt så bra att man INTE ska plugga vidare...det hade jag aldrig klarat av!!

Snart är det dags att hoppa i badtunnan!!

Vi har programmerat för att spela in Farmen...man måste ju bara se VEM som vinner  

Efter all mat är jag redan rejält trött....får hoppas att jag inte somnar i badtunnan..om inte annat är jag övertygad om att jag kommer att sova som en stock inatt  

Ha en fortsatt jättebra fredagkväll!!
Chilla lugnt  

Mvh anaby  

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards