anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 30 mars 2013

Av anaby - 30 mars 2013 19:59

Jag hade en bra natt på jobbet och bytte bara kläder och åkte sedan direkt ner till stallet för att fixa klart allt med T på morgonen  Balltrampet ser bra ut tycker jag. Tvättade, sprayade och smorde på morgonen och smorde endast på kvällen. Det har INTE blivit geggigt eller smutsigt varken under natten eller dagen  

Hade egentligen INTE tänkt mocka men när man väl är på plats är det så svårt att låta bli  Jag är som sagt hopplös...har svårt att bara undvika att se och åka hem. Så det blev mockning innan jag åkte hem. Sedan hem och sova och hann bara med att se några minuter av filmen innan jag sov som en stock  Som sagt...skönt när man somnar tungt och snabbt!!!

När jag sedan vaknade gjorde jag 3 gravlaxmackor och 1 stor tekopp...supergott  

Blev ett besök till T för att smörja balltrampet och sedan packa inför sista natten på jobbet innan långledigheten!! Tjjjooohhooo säger jag bara  Det blir dessutom 1 timme kortare jobbtid inatt pga att vi ställer om till sommartid!! Ibland har man tur minsann  Kommer att kännas väldigt skumt när klockan är 02.00 och jag ska ställa om den till 03.00 Oppssss!!!

Nej, nu blir det att se lite på TV innan jag åker iväg och jobbar sista natten!!

Ha en fortsatt jättebra lördagkväll!!
Chilla lugnt gott folk  

Mvh anaby  

 

Av anaby - 30 mars 2013 15:19
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards