anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 2 maj 2013

Av anaby - 2 maj 2013 20:19

Kan säga att jag sov nästan 10 timmar inatt!! Lite skillnad motför natten innan  Känner mig rätt ok nu  

Hade bestämt sedan tidigare att T skulle vila idag då det ev. skulle bli regn och då jag skulle på möte på jobbet på em. Då jag vaknade till liv kom jag på att vi INTE har bytt till sommardäck på bilen....men suck!!! Ringde till pappa och han erbjöd sig låna ut firmabilen  Han hade lite ärenden att göra men ordnade med dem innan jag skulle åka iväg!! Vad skulle jag göra utan honom!!

Gick ner till stallet för att fixa klart T för dagen. Sedan blev det en joggingtur på 2,4 km. Eftersom jag inte red idag kände jag att det var både smart och bra att jogga istället. Jag håller nog på att bli en sån där "träningsnörd" snart  

Hem för att kyla ner innan jag hoppade in i duschen och sedan iväg till jobbet på möte. När det var klart åkte jag iväg en sväng till Kapp-ahl för att köpa det sista inför klassfesten  Vidare till Rusta och sedan in till stan för att möta upp en kompis för middag. Har både ätit gott och haft trevligt sällskap  

På vägen hem stannade jag till på ICA för att hämta ut pengar och min förstoring på mig och T!!! HÄRLIGT!!

När jag landade hemma satte jag igång att ringa angående klassfesten på en gång. Först till Stockholm för att få adressen till förfesten och sedan 2 samtal i samma stad. Nu fattas bara några samtal under måndag och tisdag sedan är vi nog på banan tror jag  

Det som är kvar att göra nu ikväll är att chilla i soffan framför TV!! HÄRLIGT!!!
Ha en fortsatt jättebra torsdagkväll!!

Chilla lugnt  

Mvh anaby  

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards