anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 31 maj 2013

Av anaby - 31 maj 2013 15:45


Sedan blev det att sova!!! När jag vaknade gick jag ner till stallet för att byta hage så att T kan beta sina 5 timmar idag  Imorgon åker jag ner direkt efter jobbet och släpper ut honom så han får beta medans jag sover  

Innan jag bytte hage fick han på sig en flughuva....för första gången i sommar!! Och även myggmedel  



Hjärtat  


   

Som vanligt galopperar han direkt upp till huset och börjar beta  

Kan säga att det var inte roligt att trampa ner hö idag  ....i shorts....och lågskor  Är huvudet dumt får kroppen lida så att säga. Dock var det inte allt för stickigt men lite kändes det nog allt   Tröstar mig med att jag inte är helt randig på benen allafall  
Efter mockningen gick jag hem och himmel vad svettig jag var bara efter att ha gått ner till stallet...fixat undan allt och sedan gått hem igen!! ! Kan säga att idag är jag tacksam att jag INTE ska rida  

Nu ska jag inta lite mat och vätska och gå ut och sätta mig och njuta av vädret en stund  

Nu är det bara 2 nätter kvar att jobba!!! HÄRLIGT!!
Ha en fortsatt jättebra fredagkväll!!
Chilla lugnt  

Mvh anaby  

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards