anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 28 juni 2013

Av anaby - 28 juni 2013 20:07

Nu är jag hemma igen och ska jobba i helgen. Jag har sammanlagt 9 nätter kvar att jobba innan jag går på semester!!! Det känns jättebra och jag kan ärligt säga att NU har nedräkningen börjat  

T:s mugg ser riktigt bra ut!! Pust!! Nu ska han ha Hibitaneomslag fredag, lördag och söndag under nattetid. På dagen kommer han att få ha på sig "flugskydden" för att försöka hålla så torrt och rent som möjligt i karlederna. Idag kom också Gastroforburken med Posten!! Så f.r.o.m idag har han fått börja äta det också. Det ska ges x 2....så morgon och kväll ett litet...litet mått... som gör STOR nytta  

Jag ska strax åka iväg till jobbet...ska bara packa matsäcken först. Nu blir det lite mer ordning på bloggen när jag är hemma igen och har tillgång till "normalt" internet...som går fortare än det gör i stugan  Hi hi!!

Ska se om jag kommer ihåg att ta några bilder på muggen imorgon annars blir det på söndagmorgon.

Jag har varit otroligt dålig på att svara på kommentarer!! Fixar det under natten nu när jag jobbar!!

Nu blir det att komma ikapp allt som ska göras här hemma  Tillbaka till verkligheten så att säga  

Sommarhagen ska mockas.....det ska röjas med trimmern under elbandet i både sommarhage + paddock....dyngstacken ska tas bort med traktorn och förhoppningsvis hinner vi med att fylla på med grus framför vindskyddet och grinden till vinterhagen. Det är bara att sätta igång och jobba!!!! Jag har 2 veckor på mig innan vi åker iväg till Ullared!!

Tja, det var väl det stora hela!!! Jag har säkert glömt någonting "vanligt" som ska göras men det lär ju visa sig...då antar jag  

Ha en fortsatt jättebra fredagkväll!!
Chilla lugnt  

Mvh anaby  

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards