anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 25 september 2014

Av anaby - 25 september 2014 19:51


Sedan var det bara att samla ihop allt som skulle ner till T och hans behandlingar och åka ner med bilen. Han hade INTE ätit upp hälsofilen. Så den tog jag bort från krubban. Problemet var bara att han INTE ville äta upp kraftfodret med jästen heller  Hoppades att han skulle äta upp det under dagen!!

Idag tyckte jag att han hade mindre utslag på baken men att mellankroppen, halsen och huvudet fortfarande var drabbat så att säga.


   

Passade på att mocka och trampa ner höet så att allt var klart till em när jag ska ner igen. Ögat ser ok ut nu tycker jag. Men jag fortsätter att tvätta och smörja då det är det som är bestämt med min veterinär. Får se hur det ser ut nästa vecka!! Hoppas att jag och T ska "slippa" detta tvättande då  


Sedan hem för att äta lite och byta kläder innan jag åkte iväg till jobbet på möte i 2 timmar. Hem och chilla och äta middag och sedan ner till stallet för att smörja ögat för 2:a gången idag och fylla på vatten när vattenslangen tinat upp   Vidare hemåt igen och byta om till jobbarkläder och nu ska jag snart åka iväg till jobbet!! Har 3 nätter framför mig innan jag blir långledig och det känns jättebra!!! LÄNGTAR till söndagmorgon när jag går av just nu!!

Men först blir det att jobba 3 nätter...det känns helt ok  

Ha en fortsatt jättebra torsdagkväll och chilla lugnt gott folk!
Mvh anaby  

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards