anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 18 oktober 2014

Av anaby - 18 oktober 2014 17:22

Jag somnade i princip direkt jag la mig huvudet på kudden imorse när jag kom hem från nattjobbet Typ som en klubbad säl!! När jag vaknde på em gick jag direkt ut för att rida på T en sväng på åkern. Han stod uppe vid huset och väntade på mig så det gick fort att göra iordning honom idag  Han hoppar, stutsar, stegrar och har sig när vi går ner till åkern. Men direkt jag kommer upp i sadeln är han lugn som en filbunke och skrittar lugnt och fint   Nu blir det ev. regn imorgon och då rider jag INTE på åkern. Blir alldelens för geggigt och eländigt underlag då. Men är det uppehåll blir det sista ridturen på åkern. Vid regn blir det blir det en uteritt på måndag för oss istället. Så vädret kommer att få avgöra hur det blir med ridningen imorgon!!

Hittills har "planen" under helgen funkat bra!!! Jag hoppas att jag hinner med det jag har tänkt imorgon också  

Det blev 4 + 4 varv och ca 30 min ridtur idag för oss  


   

T fick mat och jag gick in för att ta mig en dusch....vilket var fantastiskt skönt  Nu sitter jag och äter middag och ska ta igen mig lite innan det är dags att åka till jobbet och jobba sista natten för veckan!! Känns helt ok att jobba men jag ska ärligt talat säga att jag längtar tills jag "går av" imorgon bitti  

Det har som sagt inte hänt så himla mycket idag utan blir en sån där händelselös idag dag när jag inte orkar med så mycket....  

Ha en fortsatt jättebra lördagkväll och chilla lugnt gott folk!!
Mvh anaby  

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards