anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 21 oktober 2014

Av anaby - 21 oktober 2014 18:03

Jag red på fm idag också för att hinna med T innan jag skulle på Medarbetarsamtal med chefen efter lunch.

Även idag var T väldigt fin att rida  Ännu lugnar och mer lyhörd  Gick bättre att korta ner traven och han låg kvar på ett annat sätt. Blir kalasbra det här  Och träden som låg bredvid vägen "tittade han bara till" på idag...ingen tvärnit  Så det tar sig så att säga  

Det har kommit lite, lite snö under natten men det mesta verkar ha tinat bort och det var bara lite kvar som låg på ovanpå gräset. Nu börjar det blir vinter snart!! HJÄLP!!!


 

 

Nöjd häst och matte  

De som bor i "det röda huset" som jag brukar rida förbi har börjat bygga ett Café i sitt garaget. Bygget har tagit fart nu och det ser riktigt bra ut   Blir spännande att se hur det blir när allt är klart  


   

Visst blir det fint??

Väl hemma fick T mat och jag åt lunch innan jag åkte iväg till Medarbetarsamtalet med chefen. Sedan åkte jag vidare till Hööks för att köpa broddar och vidare vill Willys för att handla mat. Fick sedan besök och ett trevligt samtal. Nu ska jag åka iväg och köpa ett begagnat fleecetäcke för en billig peng. Jättefint men hade ett hål så det kostade endast 50 kr!! Tänkte att det skulle passa T perfekt att få ett finare täcke till vardags. Han tuggar ju sönder alla täcken så nu gör det inte så mycket om det blir hål på det igen.....bara att laga och se glad ut  

Sedan får jag se vad kvällen har att ge!!
Ha en fortsatt jättebra tisdagkväll och chilla lugnt gott folk!!
Mvh anaby  

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards