anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Direktlänk till inlägg 7 november 2014

Onsdag

Av anaby - 7 november 2014 19:21

Extrajobbarnatten gick över förväntan att jobba!! Åkte hem för att sova 3 timmar och sedan gick jag ner till stallet för att rida på T  


ÄNTLIGEN SNÖ!!!

Japp!! Idag har vi ridit i snö för första gången i höst eller kanske man ska säga vinter  


                     

Sol och snö!! Kan nog inte bli bättre än så här  Vi red till kyrkan och i och med att T endast har 2 broddar i trakten just nu var det inte jättebra grepp där det var is. Men som tur var ....är det snö där vi brukar trava och mot ishållet där vi brukar skritta på stora vägen=Perfekt just nu  På tisdag nästa vecka blir det snösulor och 4 broddar runt om då Hovis kommer på besökMockade hage + vindskydd och fyllde på hö i bägge höhäckarna 4 stora sopsäckar sammanlagt och packade 4 sopsäckar till så att det finns att fylla på under söndagen.

Passade på att sanera halva sommarhagens elband från is ....man kan hålla sig för skratt när det är 1 cm is runt hela elbandet   Sedan hem för att äta middag innan en kompis skulle komma på besök och handla lite Tupperwaregrejer. Hon kom ca 19.00 och åkte hem 00.40 VI GLÖMDE BORT TIDEN KAN MAN SÄGA!! Men trevligt var det   Jag sov som en sten när jag landade på kudden!!

Mvh anaby  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anaby - 8 mars 2022 09:41

Halloojjjsan igen! Det känns skönt att vara frisk och komma igång i det vanliga gängorna igen. Har börjat rida igen och det känns otroligt bra          Har fått några nya hästmassagekunder under veckan. Det blir både spännande och intressant at...

Av anaby - 4 mars 2022 20:50

Halloojjsan allihopa! Både jag och min man har haft Covid i veckan. Vi har som tur var fått en lindrig varitant och vi är tacksamma att vi fick Covid nu istället för från början för 2 år sedan när många var allvarligt sjuka. Jag har inte fått åka...

Av anaby - 23 februari 2022 13:48


    Vi gifte oss 22/2 2022   Önskar alla en fortsatt fin dag och kram på er  Mvh Anna   ...

Av anaby - 15 februari 2022 00:40

Halloojsan igen!  Här är det ganska högt tempo   Jag håller på att komma igång med företaget. Bla så håller jag på att sy veteryggvärmare till häst, vetebettvärmare och veteryggvärmare för människor. Har kommit igång med veteryggvärmare till häst o...

Av anaby - 6 februari 2022 22:33

                  Hallojjjjsan allihopa! Hoppas att ni har haft en bra helg      Vi har haft stalljour i helgen. Det blir var 6e vecka och då har vi hand om stallet och 13 hästar lördagmorgon, lunch, kväll och söndag morgon. Söndag lunch och...

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards