anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 25 oktober 2018

Av anaby - 25 oktober 2018 22:38

Idag var det segt och kroppen sa ifrån så det blev ingen ridtur med Corinne. Ibland får man lyssna på kroppen helt enkelt  Blir en ridtur imorgon istället   


Ikväll har jag varit volontär på Mind & Självmordslinjen. Det var tänkt att vi skulle vara 5 st men vi blev bara 2 st.


 

Det blev chatt då telefonen funkade dåligt även idag. Det blir lättare och lättare att skriva och svara på chattarna. De flesta omtumlande pga ämnet. Det är många som har psykisk ohälsa.


Har sedan haft träning med en av tjejerna i Samtalsterapeutgruppen som inte kunde vara med på det ordinariemötet i söndags. Vi tränade lite på senaste matrialet ikväll istället. Nästa Skypemöte är om 1,5 veckor med nytt material     Nu har vi har gått in i "Månad 6" av 10 på utbildningen. Under"Månad 7" kommer vi att få ha "provklienter" 1 gång i veckan i 10 veckor. Lite skräckblandad förtjusning känns det som....både jättekul och lite skrämmande        


Nu är det dags för bädden för mig!!


Sov gott!!


Mvh A

Av anaby - 25 oktober 2018 12:00

Bilden kan innehålla: text

Bilden kan innehålla: text


Bilden kan innehålla: 1 person, text


Bilden kan innehålla: text


Bilden kan innehålla: text


Bilden kan innehålla: text


Bilden kan innehålla: text


Bilden kan innehålla: en eller flera personer och text


Bilden kan innehålla: text


Bilden kan innehålla: en eller flera personer och text


Bilden kan innehålla: text



Ha en fortsatt fin dag 


Kram A




Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards