anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 8 november 2018

Av anaby - 8 november 2018 23:18

Jag har haft en helt ok ledig vecka från jobbet.

Corinne har skött sig jättebra i veckan. Lugnat ner sig massor. Har t.o.m kunnat galoppera på ridbanan o bilar har kört förbi på vägen bredvid utan att hon flippat ut totalt. Känns otroligt bra. Vi har också skrittat ut en del o hon börjar sakta men säkert att slappna av även där.

Passade på att mocka ur hagen idag....brukar göra det 1 gång i veckan. Bäst att göra det innan det fryser på o blir kallt.

Träffade min hovis i stallet idag så jag passade på att boka in en tid för skoning under nästa vecka. Nu blir det 4 broddar på varje sko. Då är vi redo för vintern på riktigt!!!!

Ikväll har jag suttit på Mind o Självmordslinjen igen. Har fått tid varannan torsdag tillsammans med fina o trevliga människor. Börjar sakta men säkert vänja oss vid jobbiga samtal.

Snart helg o då blir det lite andra trevligheter.

Ha en fortsatt fin vecka o helg!

Mvh A

Vi unnade oss brunch på IKEA efter stalltjänst i helgen.

Hmmm.... 1 glas vin o riva ner 3 väggar med tapeter funkade bara fint. Nu väntar målning av tak.... Tapetsering av väggar o nytt golv.

Kunde inte låta bli o stanna efter vägen o fota den här bilden på väg till stallet en morgon.

Föreläsning på Psykeveckan om självmord. Bra med tips inför Självmordslinjen.

Installerade Snapchatt o har lekt lite med apparna där... Lila kanske är min hårfärg... Asgarv!!!!

Fina mamma 77 år ung fick vara med på 1 bild.

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards