anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 28 november 2018

Av anaby - 28 november 2018 16:49

Efter 2 timmars sömn efter nattjobbet åkte jag till stallet. Fröken blev ompysslad o ryktad idag. Och ekiperad med ett nytt innetäcke från Hööks?Nu har jag 2 hela tunnare täcken o 1 tjockare att byta mellan. Så from nu blir det 2 täcken på henne ute. Dock bara fodrat regntäcke än så länge?Men snart blir det vintertäcke istället?

Passade på att skura boxväggen som hon backar emot o skiter?Ska försöka tvätta av väggen varje vecka nu. Så blir det inte så himla mycket skit på väggen???

Fick byta ut allt vatten i vattenbaljan varje dag. Svårt att slippa is i vattnet trots lock på natten. Men förhoppningsvis kan jag använda Termobaren som går på el nästa år.

Blir en tidig kväll ikväll känner jag ????

Ha en fortsatt fin kväll!

Av anaby - 28 november 2018 06:05

Nu är det inte så länge kvar på jobbet tills jag åker hemåt. Känns skönt att ha orkat med att jobba 2 nätter. Nu vila i 2 nätter och sedan jobba 3 nätter.


Just nu -12 grader ute!! BURRRRRRRRR!!! Vintern verkar komma med stormsteg!! Hoppas på snö under veckan så det blir mildare ute  

Min otroligt skitiga bil skulle behöva sig en tvätt men det blir svårt så länge det är så här kallt  Pojkvännen har varit väldigt snäll och spolat av min bil varje gång han spolat av sin egen senaste tiden. Men är det + grader och lerigt så blir bilen rejält skitig ändå......tids nog blir det snö....hoppas jag  


Idag blir det pyssel med Corinne när jag vaknar. Mer täcke på sig ute och lite rykt och annat. Ska även börja träna inför lastning med hjälp av target. Har provat det tidigare när jag gick en kurs i Trickträning så jag vet att det funkar på henne. Tur att hon gillar morötter  


Ha en fortsatt fin onsdag!


Mvh A

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards