anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 24 februari 2019

Av anaby - 24 februari 2019 23:28

Japp!! Jag fick magsjuka igen efter några dagar. Helt overkligt   Dock verkar det inte ha varit vinterkräksjukan då sambon klarat sig utan att drabbas under bägge mina utbrott. Är tacksam att han slapp bli sjuk också  


Corinne fick vila i 1 vecka pga att jag var sjuk och så otroligt matt. Red henne en sväng i fredags och hon kändes rätt lugn och fin och trevlig   Ibland kan vila vara bra för både häst och ryttare   



Det har blivit några fler bilder på katterna. Är svårt att inte fota dem         

       

Så fiiiiinnnna       


Efter jag piggnade till åt jag mitt första riktiga mål mat i torsdags på ca 1 vecka. Det blev en fantastiskt god sallad på Vezzo  


  

I fredags blev det pizza och en efterlängtad gammal klassiker som heter Catane. Supergod   


 

Vi unnade oss lite efterätt i form av semmelkladdkaka. Magiskt god  


 

I lördags blev det rejäl frukost efter stalltjänst och höpackning   


 

Och plankstek till middag  


 


Har jobbat lördagnatt och har nu bara söndagnatt kvar att jobba den här veckan. Sedan ledig till onsdagnatt.


Ha en fortsatt fin helg och kram på er!!


Mvh A

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards