anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Direktlänk till inlägg 31 januari 2012

4 nätter kvar att jobba:)

Av anaby - 31 januari 2012 17:42

Jag hade en bra natt på jobbet och det kändes otroligt skönt att få åka hem och sova sedan!!! Sov verkligen som en stock idag Fick sedan ta tag i några telefonsamtal som hör till operationen. Dock inte lätt att få tag på folk när man inte kan lämna ett meddelande och ingen svarar  Får göra ett nytt försök imorgon när jag vaknar.

Sedan tog jag bilen ner till stallet idag. Passade på att ta ner några täcken som varit hemma på tork.

Gjorde samma visa idag...gav lunch, fyllde på vatten, fixa med höet,  mocka hage + vindskydd (idag blev det 3 kärror) och slutligen mysa på T innan jag tog mitt pick och pack och åkte hem  


 

Gammal bild på Tabasco från vintern 2008/2009 


Då L-O är på "Öppet hus" på skolan ikväll blev det rester idag. Skönt att kunna äta middagen lite snabbt emellanåt ..och bara värma upp

Nu ska jag chilla framför dator och TV innan det blir dags att åka på jobbet igen!!! Har "bara" 4 nätter kvar att jobba nu!!! Hi hi!! 

Jag slutade blöda i lördags efter 58 dagar  Jag har sovit grymt mycket under helgen och försökt göra så lite så möjligt för att orka med att jobba mina 5 nätter under den här veckan. Nu är jag inne på min 4:e blödningsfria dag   Jag får se hur många dagar till det blir uppehåll...har ingen förhoppning om att det blir så veckan ut MEN om jag kan jobba 2 nätter till utan blödningar skulle det vara SUPERBRA men framför allt skönt att ha lite ork!! Jag får se hur de blir... men just nu känns det otroligt bra att nästan få vara "normal" i några dagar  Energin och orken är något bättre även om det inte ligger på topp än...det dröjer nog några veckor innan man är i ordning ordentligt i kroppen igen!!! Det känns helt ok att jobba 


        Ha en jättesuperduperbra tisdagkväll!!

Chilla lugnt  

Mvh anaby  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anaby - 8 mars 2022 09:41

Halloojjjsan igen! Det känns skönt att vara frisk och komma igång i det vanliga gängorna igen. Har börjat rida igen och det känns otroligt bra          Har fått några nya hästmassagekunder under veckan. Det blir både spännande och intressant at...

Av anaby - 4 mars 2022 20:50

Halloojjsan allihopa! Både jag och min man har haft Covid i veckan. Vi har som tur var fått en lindrig varitant och vi är tacksamma att vi fick Covid nu istället för från början för 2 år sedan när många var allvarligt sjuka. Jag har inte fått åka...

Av anaby - 23 februari 2022 13:48


    Vi gifte oss 22/2 2022   Önskar alla en fortsatt fin dag och kram på er  Mvh Anna   ...

Av anaby - 15 februari 2022 00:40

Halloojsan igen!  Här är det ganska högt tempo   Jag håller på att komma igång med företaget. Bla så håller jag på att sy veteryggvärmare till häst, vetebettvärmare och veteryggvärmare för människor. Har kommit igång med veteryggvärmare till häst o...

Av anaby - 6 februari 2022 22:33

                  Hallojjjjsan allihopa! Hoppas att ni har haft en bra helg      Vi har haft stalljour i helgen. Det blir var 6e vecka och då har vi hand om stallet och 13 hästar lördagmorgon, lunch, kväll och söndag morgon. Söndag lunch och...

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards