anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg under augusti 2014

Av anaby - 31 augusti 2014 16:45

Efter en sovmorgon har jag fixat lite här hemma med städ och tvättning. Sedan blev det dags att gå ut och göra iordning T inför fotograferingen idag. När jag var klar kom Henrik ut och sa att kameran INTE var laddad!! Så då passade jag på att rida innan han fotograferade. Hann "nästan" rida klart...hade bara voltjobbet kvar så då fick Henrik fota lite när jag red  Ser på bilderna att jag skulle ha längt stiglädren 1 hål för att komma ner i sadeln och ner med hälen. Men det är det fina med att bli fotad!! MAN FÅR LITE INSYN PÅ VAD MAN SKA ÄNDRA  


                 

Både Tabasco och jag har gått ner en del i vikt under sensommaren  


 


Mys i solen  Det var GRYMT MYCKET flugor ute och T var inte riktigt nöjd över att de var och kröp i ögonen på honom  Därför blundar han på var och varannan bild  


 


Mys igen  


     


Du och jag matte  


            


Jag känner mig "ganska" lite när jag står bredvid T som är 175 cm...då är jag ändå 171 cm själv  


 


Sedan blev det så klart några fail och tung bilder...inte att förglömma  


 


Tabasco gör "en selfie"   


 

Och den obligatoriska "kamelbilden" får jag inte glömma!!


Jag hann nästan med att blogga klart tills pappa kom och skulle hjälpa mig med det sista med golvet inne i min walk-in-closet!! Han gick för att hämta en borrmaskin så då passar jag på att blogga klart!!



Ha en fortsatt jättebra söndagkväll och chilla lugnt gott folk!!

Mvh anaby  

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards