anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Direktlänk till inlägg 21 februari 2012

Rejäl blåst idag:( SUCK!!

Av anaby - 21 februari 2012 12:51

Har ytterligare en morgon lyckats äta joghurt, musli och honung  Bara att tacka och ta emot så länge det varar!!!

Sitter hemma och väntar på att blåsten ska avta så att jag kan ta sparken ner till stallet och rida T en sväng. Just nu blåser det 7 sek meter   Känns INTE riktigt bra att bege mig ut i det vädret med en häst som stått i 3 dagar!! Problemet är inte blåsten i sig utan om det dyker upp någonting bakom oss....folk har ju tyvärr en benägenhet att INTE ta så mycket hänsyn efter vägen jag brukar rida på   För det mesta beror det på okunskap...men det hjälper INTE om hästen blir rejält rädd och flippar ur i sånt här väder!!! Ska vänta en stund till och sedan ta på mig ridkläder så får jag se hur blåsten känns när jag kommer ner till stallet.

Har hängt lite tvätt och sprayat stigbyglar på fm  Är glad och tacksam att det finns ork till någonting mer än T!!!

Nej, nu ska jag byta kläder och börja packa till stallet 

Ha en jättebra fortsatt tisdag!!

Chilla lugnt  

Mvh anaby  

 
 
Camilla- Rösta på min blogg i Hästblogg- Galan!

Camilla- Rösta på min blogg i Hästblogg- Galan!

21 februari 2012 13:21

Sv: Blir så lessen coh irriterad på att de inte förstår att allt de skriver läses av dessa barn! ÄVen om de skriver "i all välmening" så är det riktigt taskiga saker och ingen ska behöva läsa en diskussion om sig själv på nätet, speciellt inte som barn. Nej fy f*n.

Har gett Buke många chanser men varje gång blir jag grymt besviken. Tyävrr är det oftast mederatorerna som hugger snabbast och värst :/

http://camillahastskotare.blogg.se

anaby

21 februari 2012 22:16

Tycker också att det är tråkigt med Buke!! Tala om "gänget för inbördes beundran":( Verkar bara vara vissa som "har rätt" och tycka och tänka till...suck!! Är verkligen inte lönt att ens försöka förklara hur man själv tycker:S

Det värsta är ju att en massa barn blir diskuterade utan att kunna eller vilja försvara sig själv. Otroligt dumt av vuxna människor att hålla på så tycker jag!!

Jag har inte kommenterat på Buke på flera år...och nu har jag nog gjort 3 kommentarer på 1 vecka. Blir nog inget mer det här året skulle jag tro...

Mvh Anna & Tabasco:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anaby - 8 mars 2022 09:41

Halloojjjsan igen! Det känns skönt att vara frisk och komma igång i det vanliga gängorna igen. Har börjat rida igen och det känns otroligt bra          Har fått några nya hästmassagekunder under veckan. Det blir både spännande och intressant at...

Av anaby - 4 mars 2022 20:50

Halloojjsan allihopa! Både jag och min man har haft Covid i veckan. Vi har som tur var fått en lindrig varitant och vi är tacksamma att vi fick Covid nu istället för från början för 2 år sedan när många var allvarligt sjuka. Jag har inte fått åka...

Av anaby - 23 februari 2022 13:48


    Vi gifte oss 22/2 2022   Önskar alla en fortsatt fin dag och kram på er  Mvh Anna   ...

Av anaby - 15 februari 2022 00:40

Halloojsan igen!  Här är det ganska högt tempo   Jag håller på att komma igång med företaget. Bla så håller jag på att sy veteryggvärmare till häst, vetebettvärmare och veteryggvärmare för människor. Har kommit igång med veteryggvärmare till häst o...

Av anaby - 6 februari 2022 22:33

                  Hallojjjjsan allihopa! Hoppas att ni har haft en bra helg      Vi har haft stalljour i helgen. Det blir var 6e vecka och då har vi hand om stallet och 13 hästar lördagmorgon, lunch, kväll och söndag morgon. Söndag lunch och...

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards