anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Direktlänk till inlägg 1 februari 2011

Filmsnuttar från ridhuset igår;)

Av anaby - 1 februari 2011 20:12



Börjar med travfilmen och jag kan säga att jag hade "mjälttugg" efter att ha suttit ner på min kära häst så pass länge  Men lite svinn får man räkna med  


Vidare till galoppen  


Och till sista galoppfilmen  



Jag tycker själv att galoppactionen är bättre motför från december....trots att vi tyvärr inte har haft möjlighet att träna så mycket galopp pga snön..


Det var allt vi tänkte bjuda på den här gången  


Nu ska jag fortstätta min ruggning i soffan....har inte gjort många knop idag men känner mig betydligt bättre motför imorse  Blir nog bättre begagnad imorgon efter en god natt sömn  


Ha en jättebra fortsatt tisdagkväll!!

Mvh anaby  mindre sliten nu  

 
 
Kerstin

Kerstin

2 februari 2011 11:13

Lite jobbigt i höger varv, men det kommer. Så kul att se att han nästan helt slutat tjafsa med bettet,

http://stallrosen.bloggsplatsen.se

anaby

2 februari 2011 11:20

Precis, lite jobbigare i höger varv men det blir bättre allt eftersom:) Upplever att galoppen är rund och fin även fast vi tyvärr inte har haft tillfälle att träna så mycket. Tror att det kommer att bli riktigt bra när vi tränar ännu mer framöver:D

Jo, han tafsar mindre och mindre med bettet nu!! Det känns jättebra!! Hemma är det minimalt...här blir han lite stressad...Men vilken skillnad motför hur det var tidigare:D Äppelbettet är verkligen GULD!!

Mvh Anna & Tabasco:)

 
Hanna

Hanna

2 februari 2011 12:03

Man fåååår stänga av fläkten om man vill ;)
Kul med nya filmer på er :) Fina som alltid :) När var premiären för hoppträningen? Tänkte om jag skulle komma å fota lite kanske :)
Försöker lära känna min systemkamera ;)
(Svara gärna i min blogg, annars kommer jag med all säkerhet missa att du svarat ;) )

http://hannaforsberg.blogspot.com

anaby

2 februari 2011 12:07

Men vad bra att man får stänga av fläkten!! Då ska vi göra det nästa gång;) Den låter jättemycket:O

Preliminärt blir det hoppträning första gången tis 15:e februari kl.21.30 Kommer vi med som reserv skulle Evelina ringa mig fredagen innan. Bra för då får man planera att åka:)

Svarar på din blogg med:)

Mvh Anna & Tabasco:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anaby - 8 mars 2022 09:41

Halloojjjsan igen! Det känns skönt att vara frisk och komma igång i det vanliga gängorna igen. Har börjat rida igen och det känns otroligt bra          Har fått några nya hästmassagekunder under veckan. Det blir både spännande och intressant at...

Av anaby - 4 mars 2022 20:50

Halloojjsan allihopa! Både jag och min man har haft Covid i veckan. Vi har som tur var fått en lindrig varitant och vi är tacksamma att vi fick Covid nu istället för från början för 2 år sedan när många var allvarligt sjuka. Jag har inte fått åka...

Av anaby - 23 februari 2022 13:48


    Vi gifte oss 22/2 2022   Önskar alla en fortsatt fin dag och kram på er  Mvh Anna   ...

Av anaby - 15 februari 2022 00:40

Halloojsan igen!  Här är det ganska högt tempo   Jag håller på att komma igång med företaget. Bla så håller jag på att sy veteryggvärmare till häst, vetebettvärmare och veteryggvärmare för människor. Har kommit igång med veteryggvärmare till häst o...

Av anaby - 6 februari 2022 22:33

                  Hallojjjjsan allihopa! Hoppas att ni har haft en bra helg      Vi har haft stalljour i helgen. Det blir var 6e vecka och då har vi hand om stallet och 13 hästar lördagmorgon, lunch, kväll och söndag morgon. Söndag lunch och...

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards