anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av anaby - 9 mars 2012 14:55

Inatt blev det 8 timmar mellan medicinen och det gick bra   Fortsätter på den intervallen idag om det inte blir alltför outhärdligt ont...så att jag måste ta något emellan. Jag får se!!!

Även idag är det rejäl blåst...kring 8 sek meter....suck!! Himla tur att jag INTE kan eller ska rida än på ett tag  

Idag följde Fredrik med mig ner till stallet. Det blev det "gamla vanliga" jobbet förutom att fylla helt nytt vatten och lägga in 1 säck med halm. Det gick riktigt fort och smidigt. Grabbarna lär sig rutinen för varje gång  Då det var lite regn på ingång bytte jag det ofodrade regntäcket till det med fleecefoder. Får se vad eller om det blir något täcke imorgon för T!!!

Tog bilen hem och nu har jag tagit det lugnt ett tag. Känns rätt ok med smärtorna och ska försöka hålla ut till kl.16.00 innan jag tar medicinen nästa gång 

Kvällen blir lugn och som "vanligt" blir det TV-tittande för mig och planläge i soffan. Ska nog titta in lite på FB också....har pratat med några "gamla" vänner på chatten idag  Det var jättetrevligt!!! Dock visade det sig att bägge 2 var krassliga och 1 av dem rejält krasslig..mindre roligt  Men prognosen var god 


Jag räknar med att orka med att blogga lite mer under nästa vecka. Orken och energin är tyvärr inte på topp just nu men det kommer nog så smånigom 


Ha en jättebra fortsatt fredagkväll!!!
Chilla lugnt  

Mvh anaby     

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards