anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Direktlänk till inlägg 18 september 2012

Blev ingen ridtur idag....

Av anaby - 18 september 2012 20:15

Vi åkte iväg till Elgiganten för att hämta ut Fredriks telefon. På vägen hem åkte vi förbi Frasses och handlade till hela familjen med "rabattkuponger" fick en HIMLA massa mat för nästan inga pengar alls  

Har ätit både mycket och gott och har nästan gått i i "palt-coma"  

Tyvärr kom vi hem rätt så sent så när vi ätit klart hade det börjat skymma....annars var ju tanken att jag skulle rida en kort sväng. Får bli imorgon efter kursen istället!!!

T fick sin mat och lite mys  Vi hade även myst lite imorse så han såg nöjd ut  

Nu är det X factor som gäller och sedan Svenska hollywoodfruar!!!!

Blir nog att lägga sig i vettig tid då jag ska upp till kursen imorgon...

Ha en fortsatt jättebra tisdagkväll!!
Chilla lugnt  

Mvh anaby  

 
 
Ylva

Ylva

19 september 2012 11:06

Ha ha jag tror vi har samma tv-smak. Tittade på samma program igår. Visst är Gunilla hemsk??

http://www.ylvablom.se

anaby

19 september 2012 15:26

Hi hi!! Vad trevligt att vi tycker om samma program:D

Ja, alltså VAD ska man säga om denna kvinna?? Hon är minst sagt speciell, konstig, märklig....det känns helt klart som om det är någonting som INTE stämmer....hon har nog inte alla hästarna i rätt hage;) Eller liknande!!! Hennes verkligenhetsuppfattning är ju så snedvriden att man blir rädd ibland:O

Hon påminner väldigt MYCKET om kvinnan jag delade stall med under 10 års tid:S Samma "skrot & korn" så att säga:(

Mvh Anna & Tabasco:)

 
marianne

marianne

19 september 2012 15:29

Kurs? Har jag nog missat :(

Ja de där uttrycket "yra höns" stämmer verkligen inte, men vid en snabb blick kanske man kan tro att dom virrar runt, men om man studerar dom en stund så ser man att så är det inte alls. JAg har önskat höns hela mitt liv och när jag flyttade hit var jag bara tvungen att skaffa några, det var en av de bättre saker jag gjort. JAg hade aldrig trorr dom skulle vara så himla roliga och kloka. Nu har jag ju 7 "gamla" hönor och så 5(-6) från i sommar, en stor tupp och så de som ska nackas..(6-)7 har fortfarande inte bestämt om den bruna är höna ellet tupp, frågade Janne igår, men han kunde inte heller bestämma sej :-P

Ava är inte bekymrad över något egentligen, men ibland vill hon testa mej och då finns det farliga saker :) Som de där stolarna vid paddocken t.ex

http://marresmams.blogg.se

anaby

20 september 2012 12:04

Vi ska byta schema på jobbet till önskeschema så vi har obligatoriska kurser om det...självklart på min enda lediga dag;) Hi hi!! Maximal otur eller vad!!

Vi hade höns under flera somrar när barnen var små. Kommer inte ihåg om det var 2 eller 3 somrar och sedan hade vi dem nere i stallet under 1-2 år vintertid. Jag upplever precis som du att de är ganska smarta djur:D

Det är inte så lätt att se om det är en tupp eller höna:S Hi hi!!

Skönt att hon verkar vara en obekymrad häst din Ava:D Lite måste man ju få reagera på så att matte vaknar till;) Hi hi!!

Mvh Anna & Tabasco:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anaby - 8 mars 2022 09:41

Halloojjjsan igen! Det känns skönt att vara frisk och komma igång i det vanliga gängorna igen. Har börjat rida igen och det känns otroligt bra          Har fått några nya hästmassagekunder under veckan. Det blir både spännande och intressant at...

Av anaby - 4 mars 2022 20:50

Halloojjsan allihopa! Både jag och min man har haft Covid i veckan. Vi har som tur var fått en lindrig varitant och vi är tacksamma att vi fick Covid nu istället för från början för 2 år sedan när många var allvarligt sjuka. Jag har inte fått åka...

Av anaby - 23 februari 2022 13:48


    Vi gifte oss 22/2 2022   Önskar alla en fortsatt fin dag och kram på er  Mvh Anna   ...

Av anaby - 15 februari 2022 00:40

Halloojsan igen!  Här är det ganska högt tempo   Jag håller på att komma igång med företaget. Bla så håller jag på att sy veteryggvärmare till häst, vetebettvärmare och veteryggvärmare för människor. Har kommit igång med veteryggvärmare till häst o...

Av anaby - 6 februari 2022 22:33

                  Hallojjjjsan allihopa! Hoppas att ni har haft en bra helg      Vi har haft stalljour i helgen. Det blir var 6e vecka och då har vi hand om stallet och 13 hästar lördagmorgon, lunch, kväll och söndag morgon. Söndag lunch och...

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards