anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Direktlänk till inlägg 4 februari 2011

Tabasco sparkar boll;) Hi hi!!

Av anaby - 4 februari 2011 22:11

Jag började aktivera Tabasco i somras med att sparka boll  Jag använde mig av en stor pilatesboll. T går oskodd under sommaren vilket underlättar för att bollen inte ska gå sönder när den "sparkas" iväg  

Den gick dock sönder ändå på slutet då T blev ivrig när han sparkade...Men jag har köpt en ny större pilatesboll på Biltema till bra pris  Som vi ska börja träna med så fort vinterskorna åker av  

Här kommer några kort på fotbolls-killen  


Kalla mig gärna för Pelé  Hi hi!!! 



Snart är den på G!!!



Undrar om man kan använda både mule och hov??? Borde ju gå!!



Matte kolla....jag är djupt koncenterad!!!



Jag tror jag tar mulen den här gången  Har sparkat iväg den ganska många ggr nu....


Mvh anaby  

 
 
Camilla- Vad tycker ni om bloggen?

Camilla- Vad tycker ni om bloggen?

4 februari 2011 22:30

Sv: Tack, tack, TACK! :D

http://camillahastskotare.blogg.se

anaby

4 februari 2011 22:47

Det är så himla härligt när man får skriva under köpekontraktet och äntligen får köpa hästen:) Var jättenöjd när jag köpte Tabasco efter ca 1 år som fodervärd!!!

Mvh Anna & Tabasco:)

 
Lina

Lina

5 februari 2011 08:58

SV: Det är jättefint! :)

är det en sån där hästboll på bilden eller en vanlig? har en vanlig här men vågar inte låta dem leka med den ifall den går sönder

http://sallberglina.blogg.se

anaby

5 februari 2011 10:00

Jag har använt en pilatesboll. De är aningens starkare än en vanlig boll. Nu senast köpte jag en pilatesboll på 75 cm i diameter på Biltema för 79 kr, tror jag det var. Planerar använda den till våren så fort han fått av sig skorna;) Jag ska tillägga att den förra grå bollen (på korten) var mycket gammal. Så jag tror att det bla var därför som den gick sönder. Blir intressant att se hur länge den nya håller:)

Har sett att de har "riktiga" hästlekbollar på Naturhästen till bra pris:)

Mvh Anna & Tabasco:)

 
jessie

jessie

5 februari 2011 10:47

sv. verkligen kul att höra! ingenting är omöjligt!

http://jessiejump.blogg.se

anaby

5 februari 2011 11:01

Jag hade en jättebra tränare som ställde upp til 110 % och utan honom hade de aldrig gått!! Han åkte med mig på ALLA tävlingar och hjälpte till med ALLT:D Har fortfarande än idag kontakt med honom och vi träffas några ggr per år trots att jag slutade träna för honom 1991. Vi bor inte heller i samma stad längre...han bor i södra sverige och jag in norra...Tränade för honom 1983-1991 med 3 olika hästar och alla hade placeringar och segrar upp till Msv B:D Så han var riktigt, riktigt bra som tränare!!

Han brukade säga att ALLA hästar kan hoppa LA-höjder. Och visst stämmer det!!!

Ska bli jättetrevligt att följa dig och din häst!!

Än en gång LYCKA TILL!!!

Mvh Anna & Tabasco:)

 
Jennie - Bildstund på bloggen!

Jennie - Bildstund på bloggen!

5 februari 2011 20:25

Gud va gulligt! Jättefin häst! :)

http://jeila.blogg.se

anaby

5 februari 2011 22:02

Han behöver få jobba lite med "sina små grå" så fotboll fungerade bra i somras;) Hi hi!!

Tack! Han är en pärla min häst:)

Mvh Anna & Tabasco:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anaby - 8 mars 2022 09:41

Halloojjjsan igen! Det känns skönt att vara frisk och komma igång i det vanliga gängorna igen. Har börjat rida igen och det känns otroligt bra          Har fått några nya hästmassagekunder under veckan. Det blir både spännande och intressant at...

Av anaby - 4 mars 2022 20:50

Halloojjsan allihopa! Både jag och min man har haft Covid i veckan. Vi har som tur var fått en lindrig varitant och vi är tacksamma att vi fick Covid nu istället för från början för 2 år sedan när många var allvarligt sjuka. Jag har inte fått åka...

Av anaby - 23 februari 2022 13:48


    Vi gifte oss 22/2 2022   Önskar alla en fortsatt fin dag och kram på er  Mvh Anna   ...

Av anaby - 15 februari 2022 00:40

Halloojsan igen!  Här är det ganska högt tempo   Jag håller på att komma igång med företaget. Bla så håller jag på att sy veteryggvärmare till häst, vetebettvärmare och veteryggvärmare för människor. Har kommit igång med veteryggvärmare till häst o...

Av anaby - 6 februari 2022 22:33

                  Hallojjjjsan allihopa! Hoppas att ni har haft en bra helg      Vi har haft stalljour i helgen. Det blir var 6e vecka och då har vi hand om stallet och 13 hästar lördagmorgon, lunch, kväll och söndag morgon. Söndag lunch och...

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards