anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Direktlänk till inlägg 29 juli 2011

Stort tack till underbara återförsäljare jag har handlat av:)

Av anaby - 29 juli 2011 00:47

Jag har köpt en hel del utrustning under våren till T. Både lite impulsköp och sedan även sånt som jag har funderat på i flera år   Det som jag har funderat på länge att köpa har varit dyra grejer....men i slutändan har det visat sig att det för mig har varit "välanvända" pengar 

Vi börjar med:

Helen från www.softsaddles.info som väldigt tålmodigt svarade på alla mina frågor kring Sensation Ride G4:a   och som var jättesnäll och specialbeställde den i brunt till mig Det tog ungefär 3 månader innan jag hade sadeln hemma hos mig och under tiden fick jag mail av Helen med jämna mellanrum om info om den. Tack och bock för det 

     En helt underbar sadel att rida i 

Jag fortsätter med:

Anneli på www.washap.se där jag köpte mitt Rambo Micklem träns. Även Anneli fick stå ut med ett flertal frågor från jobbiga mig    Jag beställde ett Micklem träns som jag är jättenöjd med 

  Eller man kan nog säga att både jag och T är jättenöjda med tränset   

Sedan har vi:

Elin på www.naturhunden.se där jag köpte min barbacka pad och NH-startkit. Även Elin fick stå ut med en hel del frågor angående NH-startkitet   Jag är jättenöjd med allt jag köpte därifrån 

   

Barbackapadden 

     NH-startkitet. Man ser dock bara lite av den oranga sticken 

Jag fortsätter med:

Jeanette på www.stallrustorp.se där jag köpte min Grandeurpad till G4:an. Även Jeanette fick stå ut med en massa frågor från mig  Det slutade med att jag köpte en jättefin BRUN Grandeurpad  som också specialbeställdes  

      Som jag är jättenöjd med 

Och sist men inte minst är det:

Malin på www.kyro.blogg.se där jag köpte ett blingat specialbeställt 2-delat pannband i x-full  och ett blingat brunt schabrak   

      Jag är även här jättenöjd med produkterna jag har köpt 

Jag skulle vilja tacka samtliga tjejer som har sålt utrustning till mig och säga:

Tack och bock för mycket bra bemötande och stort tålamod och köp av bra utrustning från er alla   

Det här är mina erfarenheter av köp från dessa ställen 

Nu är det dags att hoppa i bädden för mig!!

Ha de jättebra så länge!!

Mvh anaby   

 
 
Malin

Malin

29 juli 2011 10:03

Tack så mycket för det fina orden :)

http://www.kyro.blogg.se

anaby

29 juli 2011 10:16

Jag är jättenöjd med produkterna så det är ett rent nöje att visa lite uppskattning tillbaka:D

Mvh Anna & Tabasco:)

 
Helen

Helen

29 juli 2011 20:33

Hej Anna - så roligt att både du och hästen trivs så bra med din bruna G4:an. Ha fortfarande en underbar SENSATIONell sommar!

http://www.softsaddles.info

anaby

29 juli 2011 22:07

Hejsan Helen!! Jag är verkligen jättenöjd med min bruna G4:a:D Helt fantastisk sadel!!!

Tack och bock än en gång för ett fantastiskt bra sadelköp!! Och för ett bra bemötande i samband med köpet:D

Ha en jättebra fortsatt sommar!!

Mvh Anna & Tabasco:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anaby - 8 mars 2022 09:41

Halloojjjsan igen! Det känns skönt att vara frisk och komma igång i det vanliga gängorna igen. Har börjat rida igen och det känns otroligt bra          Har fått några nya hästmassagekunder under veckan. Det blir både spännande och intressant at...

Av anaby - 4 mars 2022 20:50

Halloojjsan allihopa! Både jag och min man har haft Covid i veckan. Vi har som tur var fått en lindrig varitant och vi är tacksamma att vi fick Covid nu istället för från början för 2 år sedan när många var allvarligt sjuka. Jag har inte fått åka...

Av anaby - 23 februari 2022 13:48


    Vi gifte oss 22/2 2022   Önskar alla en fortsatt fin dag och kram på er  Mvh Anna   ...

Av anaby - 15 februari 2022 00:40

Halloojsan igen!  Här är det ganska högt tempo   Jag håller på att komma igång med företaget. Bla så håller jag på att sy veteryggvärmare till häst, vetebettvärmare och veteryggvärmare för människor. Har kommit igång med veteryggvärmare till häst o...

Av anaby - 6 februari 2022 22:33

                  Hallojjjjsan allihopa! Hoppas att ni har haft en bra helg      Vi har haft stalljour i helgen. Det blir var 6e vecka och då har vi hand om stallet och 13 hästar lördagmorgon, lunch, kväll och söndag morgon. Söndag lunch och...

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards