anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Direktlänk till inlägg 20 mars 2013

Jag har haft en mycket trevlig dag idag:D

Av anaby - 20 mars 2013 23:18

Efter duschen var det dags att åka iväg och äta middag med en kär vän. Vi åt på ett café kan man nog säga. Inte så stort och ganska mysigt. Vi hade som tur var bokat bord!! Det var nämligen FULLT med folk där  

Vi ät en plocktallrik med lite av varje....jag blev rejält mätt kan jag säga. Var också ganska hungrig då jag inte hade ätit något vettigt sedan frukost på jobbet ca 05.00....så ca 12 timmar senare blev det middag  Aj, aj!!

Efter middagen beslöt vi att äta efterätt. Det blev glass....kola och nougatsås...nötter...grädde mm. Gissa om vi blev förvånade när de kom in med en STOR glaskreation full med glass  Trodde att vi skulle få en liten i något litet glas  

 

Och till glassen hade vi beställt varm choklad med grädde....det var också ett STORT glas  

Kan säga att jag var väldigt mätt när jag gick ut för att sätta mig i bilen och åka till Bion  

En trevlig kväll med trevligt sällskap och god mat...man kan inte begära så mycket mer  

L-O hade ringt några ggr på mobilen så jag ringde upp för att berätta att jag åkte till Bion och meddela att jag skulle ringa när jag kom hem. Nu var det nämligen hans tur att sitta och äta middag  

Jag hann inte sitta så länge innan Grabbarna dök upp så vi kunde hämta ut biljetterna till "Hans & Greta". Den gick i 3D så vi hade på oss såna där otroligt fula och ganska stora glasögon...jag är ju tvungen att ha dubbla eftersom jag har mina vanliga också  Det var en hel del häftiga scener med pilar och annat som åkte ut genom rutan!! Det var faktiskt mer än en gång som allafall jag hoppade till och ville ducka undan  Kan inte riktigt svara på om det var för att jag var trött eller om effekterna var bra  


Nu ska jag hoppa ner i bädden och hoppas att jag somnar relativt omgående!! Jag börjar vara rejält trött....

Imorgon är en ny dag med nya möjligheter och det känns fantastiskt bra!!!

Ha en fortsatt jättebra sen onsdagkväll!!!
Sov gott  

Mvh anaby  


 
 
Kerstin

Kerstin

21 mars 2013 09:56

Glassoman som jag är så ser det ju RUSKIGT gott ut!! :)

http://stallrosen.bloggplatsen.se

anaby

22 mars 2013 13:38

Den var supergod!!! HELT FANTASTISK!! Men vi orkade bara halva...:S Vi var så otroligt mätta;) Hi hi!!

Mvh Anna & Tabasco:)

 
Maria

Maria

21 mars 2013 10:23

OJ det var en rejäl glass !!
å god såg den ut att vara oxå ..mums :-)

Ha en bra dag :-)

http://onlyjag.blogspot.com

anaby

22 mars 2013 13:37

Jag kan ärligt säga att vi fick en chock när vi såg HUR STOR glassen var:O Den var otroligt god men vi orkade bara halva....tyvärr:S

Mvh Anna & Tabasco:)

 
Ylva

Ylva

21 mars 2013 11:41

Å herregud vilken glass!! Den såg väldigt god ut... *dräggel*

http://www.ylvablom.se

anaby

22 mars 2013 13:52

Jo, du vi fick en rejäl chock när de kom med den till vårt bord:O Hade ju ingen aning om att den var så STOR!!! Hi hi!! Kan ärligt säga att vi fick bara i oss halva:S Nästa gång blir det att dela med någon annan;)

Ha en fortsatt jättebra helg och sköt om dig!!

Mvh Anna & Tabasco:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anaby - 8 mars 2022 09:41

Halloojjjsan igen! Det känns skönt att vara frisk och komma igång i det vanliga gängorna igen. Har börjat rida igen och det känns otroligt bra          Har fått några nya hästmassagekunder under veckan. Det blir både spännande och intressant at...

Av anaby - 4 mars 2022 20:50

Halloojjsan allihopa! Både jag och min man har haft Covid i veckan. Vi har som tur var fått en lindrig varitant och vi är tacksamma att vi fick Covid nu istället för från början för 2 år sedan när många var allvarligt sjuka. Jag har inte fått åka...

Av anaby - 23 februari 2022 13:48


    Vi gifte oss 22/2 2022   Önskar alla en fortsatt fin dag och kram på er  Mvh Anna   ...

Av anaby - 15 februari 2022 00:40

Halloojsan igen!  Här är det ganska högt tempo   Jag håller på att komma igång med företaget. Bla så håller jag på att sy veteryggvärmare till häst, vetebettvärmare och veteryggvärmare för människor. Har kommit igång med veteryggvärmare till häst o...

Av anaby - 6 februari 2022 22:33

                  Hallojjjjsan allihopa! Hoppas att ni har haft en bra helg      Vi har haft stalljour i helgen. Det blir var 6e vecka och då har vi hand om stallet och 13 hästar lördagmorgon, lunch, kväll och söndag morgon. Söndag lunch och...

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards