anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg under mars 2022

Av anaby - 8 mars 2022 09:41

Halloojjjsan igen!

Det känns skönt att vara frisk och komma igång i det vanliga gängorna igen. Har börjat rida igen och det känns otroligt bra       


Har fått några nya hästmassagekunder under veckan. Det blir både spännande och intressant att träffa nya människor och hästar   


Här kommer en länk till min företags FB-sida:

https://www.facebook.com/groups/532637628128758


Ha en fortsatt fin tisdag och kram på er  


Mvh Anna

Av anaby - 4 mars 2022 20:50

Halloojjsan allihopa!

Både jag och min man har haft Covid i veckan. Vi har som tur var fått en lindrig varitant och vi är tacksamma att vi fick Covid nu istället för från början för 2 år sedan när många var allvarligt sjuka.

Jag har inte fått åka till stallet utan har haft snälla vänner som har tagit hand om min häst. Är otroligt tacksam över det  

Idag har vi äntligen varit ute för första gången på ganska många dagar. Friskförklarade och nöjda  


Jag fick skjuta fram hovslagarbesöket 1 vecka pga Covid och sedan upptäckte jag igår att hon har en framsko som är glapp. Så jag SMS till min hovis och frågade om han skulle kunna komma på måndag nästa vecka och sko henne? Och att det hade varit toppenbra om det gick att ordna. Jag ville inte ringa och störa honom i onödan utan vill mest bara fråga om det fanns en möjlighet att han hade tid på måndag. Han ringde upp direkt och erbjöd sig komma och sko henne idag istället Dock fick vi avboka idag då han blev kvar på jobbet längre än beräknat. Han ringde i god tid innan och avbokade och erbjöd sig direkt att komma imorgon fm istället. Känner mig otroligt tacksam över att jag har bytt Hovis till en som både svarar i mobilen, ringer upp om jag har ringt och bokar in en dag och tid och kommer på utsatt tid  


Det går bra med företaget  och jag har nu börjat sälja mina veteryggvärmare och vetebettvärmare   Kan lägga in ett inlägg med bilder, beskrivning och priser om någon är intresserad?


Ha en fortsatt fin fredag så hörs vi snart igen!


Kram på er Anna  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2022
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards