anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Direktlänk till inlägg 7 september 2012

Lugn kväll här hemma:D

Av anaby - 7 september 2012 22:52

Jag har haft en lugn och bra kväll här hemma   Några trevliga telefonsamtal har jag haft  Efter en lång och varm dusch värmde jag på rispåsen och sedan har jag njutit av den  Värme är fantastiskt bra när man har värk!!! Det känns rätt ok i kroppen nu. Ska ta värktabletter innan jag lägger mig och hoppas att det känns ännu bättre imorgon när jag vaknar  

Ikväll har jag också invigt min "one-pice" som jag köpte i somras!!! Hi hi!! Jag har inte haft den under sommaren då det har varit så varmt...man svettas ju ihjäl  Men ikväll var det dags....jag köpte small och den var JÄTTESTOR...vill knappt tänka på hur stor medium hade varit    

Sedan har jag druckit te, vin och ätit mörk choklad och chips & dipp....nästan BARA onyttigt  Men gott!!!

Jag har varit ut till T och gett honom mat och han såg mig på långt håll...märkte nog när jag öppnade ytterdörren skulle jag tro  Imorgon blir det vila för T då jag ska ut till min kusin och titta på norsvensken och ge lite tips och råd  Sedan blir det att prioritera hemmet imorgon. Har jobbat så otroligt mycket med T, hagar och vindskydd nu i veckan så nu blir det att fixa i  hemmet resten av veckan....känns riktigt bra   

Nu blir det snart bädden för mig...det är en dag imorgon också!!
Sov gott och ha de jättebra så länge!!
Mvh anaby  

 
 
Kerstin

Kerstin

8 september 2012 09:22

Är med i "våga vägra One pice" oxå", ;) ha ha!!
Hoppas du fick en god natt sömn, här blev det 2 ipren, då jag kände av migränen, ibland hinner jag med och peppar peppar, ingen värk nu! Och lite trevliga sms innan John Blund slängde sin magiska sand på mig..

http://stallrosen.bloggplatsen.se

anaby

10 september 2012 22:12

Så klart att du är med i "våga vägra one pice" också!! Fniss!!!

Jag har sovit som en stock:D Skönt att migränen gav med sig!!

Åhhh!!! Vad roligt med trevliga SMS innan läggdags;)

Mvh Anna & Tabasco:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anaby - 8 mars 2022 09:41

Halloojjjsan igen! Det känns skönt att vara frisk och komma igång i det vanliga gängorna igen. Har börjat rida igen och det känns otroligt bra          Har fått några nya hästmassagekunder under veckan. Det blir både spännande och intressant at...

Av anaby - 4 mars 2022 20:50

Halloojjsan allihopa! Både jag och min man har haft Covid i veckan. Vi har som tur var fått en lindrig varitant och vi är tacksamma att vi fick Covid nu istället för från början för 2 år sedan när många var allvarligt sjuka. Jag har inte fått åka...

Av anaby - 23 februari 2022 13:48


    Vi gifte oss 22/2 2022   Önskar alla en fortsatt fin dag och kram på er  Mvh Anna   ...

Av anaby - 15 februari 2022 00:40

Halloojsan igen!  Här är det ganska högt tempo   Jag håller på att komma igång med företaget. Bla så håller jag på att sy veteryggvärmare till häst, vetebettvärmare och veteryggvärmare för människor. Har kommit igång med veteryggvärmare till häst o...

Av anaby - 6 februari 2022 22:33

                  Hallojjjjsan allihopa! Hoppas att ni har haft en bra helg      Vi har haft stalljour i helgen. Det blir var 6e vecka och då har vi hand om stallet och 13 hästar lördagmorgon, lunch, kväll och söndag morgon. Söndag lunch och...

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards