anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av anaby - 4 augusti 2012 23:34

Imorse såg muggen ut så här.


Det "värre" muggbenet:

 


Det känns skönt att pälsen börjar växa ut på det "rosa området"  


4  


Det "värsta" på det här benet är nu i karleden. Hoppas att det ska gå bort under nästa vecka.


   


Det "bättre" muggbenet.


 


Det här benet ser riktigt bra ut nu!!! Det går sakta men säkert mot läkning  Känns riktigt, riktigt bra  


Sedan har jag och svärmor varit och shoppat och haft väldigt trevligt idag Det blev bla ett par väldigt snygga svarta sommarskor till mig på REA....lite mer hästgodis....ett 4-pack padddar till Biltema.....och lite annat smått och gott  Jag hämtade även ut "solskydden" som jag ska prova imorgon och se hur de funkar!! Hoppas att de ska passa och funka bra så att jag slipper linda honom framöver  

När vi kom hem var det dags att börja med förrätten...sedan har varmrätten och efterätten bytit av varandra. Vi har ätit MYCKET gott och druckit gott och haft väldigt trevligt  Härligt att umgås med trevliga människor en hel helg  

När det var dags att börja grilla regnade det som bara den  Min pappa är ju rätt "uppfinningsrik" så han gick helt enkelt hem och hämtade ett parasoll som L-O fick grilla under....det gick fina fisken  


   


Jag kan säga ärligt att jag har INTE hunnit med att se på någon hästhoppning idag då jag har varit på resande fot  Men jag läste att 3 av svenskarna har ridit felfria rundor  Det bådar gott inför morgondagen  

När det var dags för "muggtvätt" stog T som vanligt "giv akt" och väntade på matte. Han är verkligen hur snäll som helst...han står helt stilla och väntar tills jag är helt klar med allt  Vad är det för sak när man kan samarbeta  UNDERBARA HÄST!!!

Nu har vi chillat och tagit det väldigt lugnt....snart väntar bädden!!


Ha de gott så länge och sov gott!!
Chilla lugnt  

Mvh anaby  




Av anaby - 4 augusti 2012 18:48

Skriver ett snabbt inlägg!! Jag har haft en riktigt bra dag idag! Förutom att jag har tvättat och smörjt muggen som såg mycket bra ut idag  Har jag och svärmor varit och shoppat lite överallt Jag hann även med att hämta ut "solkskydden"!!! De ska provas imorgon!! Just nu är det middag på schemat...vi ska grilla och äta gott  Det enda jag kan och ska klaga på är regnet  Annars har dagen varit riktigt, riktigt bra  

Skriver ett längre inlägg sedan innan jag går och lägger mig!!
Ha en fortsatt jättebra lördagkväll!! Det tänker jag ha med nära och kära  

Chilla lugnt  

Kram anaby  

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards