anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 24 december 2014

Av anaby - 24 december 2014 12:36

Det blev lite sömn inatt igen men nu hoppas jag att det vänder så att jag får sova ordentligt framöver!!

Har varit ner till stallet till T och kom hem alldeles nyss. Idag var jag "lat" och har inte mockat  Passade på att fylla på med nytt vatten i Termobaren istället   Ska rida och fixa allt annat imorgon istället. 


 

T var nöjd och glad som vanligt  HÄRLIGA HÄST!!!


Nu har jag landat hemma och ska bara dammsuga, torka golven och duscha sedan är jag redo för julafton hos mamma och pappa!!!
 

Just nu har min morbror som är rörmokare kommit för att titta på toalettstolen!! Helt fantastiskt att han kunde komma förbi på själva julafton och titta på den  Ibland blir man alldeles tårögd när man tänker på hur bra man har det  Tänk om man hade varit tvungen att ringa något jourföretag idag under storhelg istället  

Nej, nu måste jag sätta igång och dammsuga och göra klart här hemma!!


Ha en fortsatt jättebra julafton och chilla lugnt gott folk!

Mvh anaby  

Av anaby - 24 december 2014 00:36

Pappa var nyss förbi för att titta på toan som INTE vill spola. Vi konstaterade att det är fel på spolningen. Vattentillförseln funkar inte som det ska  Det blir att använda vatten ur en hink för att "spola" tills imorgon. Då får vi se hur vi kan lösa det!! Känns bra att det "bara" är en toalett som det är problem med  

Dags för mig att hoppa i bädden trots att det "slagt om till julafton" redan  

Mvh anaby  

Av anaby - 24 december 2014 00:15


Jag önskar er alla

 

 

EN MYCKET GOD JUL!!!

 

Umgås med nära och kära

 

och

 

ta hand om er  

 

 

Jag har valt att INTE lägga ut en julig bild i år utan lägger ut "en glad" bild på mig och Tabasco istället  Min fina stora bruna   

 

   

 

Kram Anna & Tabasco  

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards