anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 7 december 2013

Av anaby - 7 december 2013 19:08

Jag hade en bra natt på jobbet som vanligt!! Älskar verkligen mitt jobb och Brukarna  Att byta jobb var en av de bästa besluten jag har tagit  Och snart har jag jobbar här i 4 år!! Helt sjukt vad tiden går fort!!!

Jag åkte ner till stallet direkt jag kom hem för att göra klart med T. Det var lite skymning på morgonkvisten vid 08.00-tiden

 


Lämnade en mycket nöjd och höätande häst och åkte hem för att sova   

Har sovit ganska bra idag och känner mig helt ok till att jobba sista natten. Oftast så är man piggast sista natten..konstigt nog   Måste bero på att man är mentalt förberedd på att man är ledig f.r.o.m imorgon  

Jag ruggade under min värmefilt och såg på Clinicen som Malin & Peder hade från Strömsholm via Webb-TV och Horse1. Jag har bestämt mig för att ta en prenumeration på Horse1 via min dator. Det kostar 49 kr/ månad utan bindningstid. Så jag gör ett försök i några månader och får helt enkelt utvärdera om jag fortsatter. Fortsättning följer!!

Sedan blir det att åka och jobba sista natten och sedan är jag ledig i 2 veckor  Har en hel del inplanerat....möten....biobesök....träffa kompisar..rida på T.....fixa här hemma....bada badtunna och ha de bra  Det känns som om det kommer att bli en RIKTIGT BRA ledighet innan julveckan kickar igång  
   Ha en fortsatt jättebra lördagkväll!!
Chilla lugnt  

Mvh anaby  

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards