anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 2 december 2013

Av anaby - 2 december 2013 20:41

Jag var rätt så trött när jag kom hem från jobbet imorse. Inga problem att somna om man säger så  Sedan har jag bytt till min tunntäcke så jag sov verkligen bra med det. Det blir aldrig jättevarmt eller är kallt utan mer lagom mot för andra täcken Hade ställt väckarklockan på 14.00 för att hinna ner till stallet och rida på T innan det börjar bli mörkt. Det gick fina fisken. Vi travade till kyrkan och tillbaka och han kändes både trevlig och lydig att rida  

Och idag fick vi rida i snö för första gången under hösten/vintern!!! TJJJOOOHHHOOO!!!



På väg hemåt!!!

 

Idag var vi röda.....det är ju december månad nu    Lite grynig och dålig bild men jag är glad att det blev en bild då den är tagen med mobilen  

Idag blev det inga magneter....bara gröngröt och mat. Mockade och fyllde på vatten och gick hem. Skönt med en kortdag i stallet trots att jag har ridit. Extra skönt när man har jobbat och är en aning sliten.

Nu har jag 1 natt kvar att jobba innan jag är ledig i 2 nätter. Då väntar hel kursdag med jobbet på onsdag och sedan jobbar jag 3 nätter i helgen men sedan är jag ledig i 2 veckor  DET KÄNNS FANTASTISKT BRA  Om jag bara orkar genom den här veckan på ett bra sätt finns det en ljusning på söndag  

Imorgon blir det en ridtur när jag vaknar vid lunchtid. Måste försöka sova väldigt lite imorgon på dagen. Ska nämligen upp redan 07.00 på onsdag och måste få ganska många timmars sömn under natten för att orka med dagen. Bara att hoppas att man blir helt slut av dagens och kvällens aktiviteter  

Nu ska jag snart åka iväg till jobbet!!

Ha en fortsatt jättebra måndagkväll!!
Chilla lugnt   

Mvh anaby  

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards